Elke dag, moet ook wel met een hond en kat. Meestal sochtends even gauw met een kruimeldief het ergste weg halen en eind van de middag alles goed met de gewone stofzuiger.
Met 2 honden en 2 katten probeer ik dat wel iedere dag te doen, maar soms schiet er weleens een dag bij in.
Op dagen dat ik werk bij thuiskomst dat is best laat, alleen de swiffer en de dagen dat we thuis zijn stofzuigen we 1 a 2x per dag. 1x per week grondig.
Boven 1x per 2 weken (de poets). Beneden wanneer ik dat nodig vind en tijd heb. Zo'n 3 tot 6 keer per week. 1 kind, geen huisdieren.
Voor de dames die vaak vegen: wat is daar het voordeel van ten opzichte van stofzuigen? Het lijkt me zo onhandig en tijdrovender...dus ik hoor het graag
Ik veeg soms tussendoor even als er veel haar ligt. En Ik bijv aan het koken ben. Dan stoor ik me aan de rommel maar heb ik geen tijd om te zuipen. Dus haal ik de bezem er door. Kost me 5 minuten.
Ik 1 keer per dag. En dan wel alles, en uitgebreid. Vroeger liep ik heel de dag met de stofzuiger. Maar vind het nu echt zonde van m'n tijd.
Beneden, als ik in normale shape ben (dus niet hoogzwanger en energieloos) zeker dagelijks en vaak ook even snel 2x per dag. Boven swiffer ik vaak, maar 1 a 2 keer per week ga ik met de stofzuiger overal langs.
Meestal 1x per dag soms niet en soms 2 keer per dag. Wij hebben 1 kat, maar die maakt lang niet zoveel zooi als mijn knutselende dochter of etende kids. Boven 1a 2 keer per week, maar wil daar zo'n robotstofzuiger hebben.
Ha ha... Ik dacht hetzelfde 1 keer per week boven ( tussendoor vegen) Beneden elke dag ( hond en slordige eters...en dan bedoel ik voornamelijk mezelf)
Geen schoenen binnen en geen huisdieren. 2 x per week beneden. En elke dag ff snel onder de tafel en keuken vegen.
Ik ben gewoon thuis, maar zo vaak stofzuigen vind ik echt niet nodig en heb ik ook zeker geen zin in. 2, soms 3x per week beneden en 1x per week boven. Wij doen de schoenen binnen uit, dat zal wel een hoop schelen.