Niet echt, daarom heb ik een schoonmaakster hahaha. Maar met een kleine die kruipt, wil ik het wel elke dag gedaan hebben.
nouja van houden.... niet alle januarikindjes zijn netjes.... Zoon wel... dochter... smeert alles onder... en stoot gemiddeld 1x per dag dr drinken om..... dus die stukken worden sowieso gedweild..... moet zeggen dat je met 3 kids.... soms niet eens ziet als er gedweild is...... "maarja het huis is er om ons te dienen".... maar denken... en niet andersom....
Wij hebben zwarte tegels liggen, dat is een ramp.. Je ziet ALLES! Ik stofzuig elke dag en dweilen probeer ik 2 á 3x per week. Helaas blijft het altijd maar een paar uur goed schoon.. Onbegonnen werk!
hier ook maar ons meisje kruipt nog niet dus daar gaat vast verandering in komen ja mijn man vind het soms ook dwang matig hihi
Stofzuigen 2x meestal... dweilen 1x per week. In de winter vaker dweilen dan in de zomer ivm regen, vlekken, modder enz, in de zomer stofzuig ik soms meer ivm zand.
Ik stofzuig 2X per dag. Op dagen dat ik werk maar 1X. Dweilen doe ik 1X in de week (wij lopen niet met onze schoenen binnen dat scheelt) maar als de kleine man straks over de vloer gaat kruipen zal er ook 1X per dag gedweilt worden. Als er iets gemorst word het wel direct opgeruimd.
, mijn god wat dweilen jullie allemaal veel! Stofzuigen doe ik om de dag, maar dweilen, nou echt niet hoor. Geen idee wat de frequentie precies is, maar zeker niet elke week en ook niet 1x per 2 weken. Minder dus. Nu lopen wij ook niet met de schoenen in huis, dus hoe vies wordt het denk ik dan.
stofzuigen elke dag omdat we een kat hebben en dweilen meestal 1x in de week of als ik er zin in heb .. ben luiii tegenwoordig :d
Stozuigen elke dag, soms 2 keer, en ik dwijl ook iedere dag. Ik heb trouwens 2 grote honden en een kat.
ik stofzuig en dweil elke dag maar dan pas in de avond als mijn dochters in bed liggen..... smorgens heeft dat echt geen enkele zin... is na een uurtje weer een zooitje namelijk.... dat vind ik dan zonde van mn tijd....
Stofzuigen doen ik 2 keer per week en dweilen meestal 1, soms 2 keer per week. Ik ben er erg luie huisvrouw. Ik merk nu ons zoontje is gaan kruipen wel dat 2 keer per week stofzuigen niet genoeg is, soms swiffer ik tussendoor dus ook even. Wij overwegen de aanschaf van zo'n stofzuig-robot, want na een dag werken heb ik echt geen zin meer om 's avonds al te veel aan het huishoude te doen. Ik ben al moe genoeg!
Stofzuigen en dweilen elke dag. Als ik werk 1 x per 2 dgn. Niet als aanval bedoeld,maar ik kan mij echt niks voorstellen bij maar 1x per 2 wkn dweilen. Of wij zijn echt enorme smeerkousen......
Hier een hond en 2 kleintjes, dus 3x per dag stofzuiger minimaal 2x en 1x dweilen... en dan ik het s'avonds nog vies