Hier net zo.. dan is het net een zwijnenstal.. manlief die rommel meeneemt van buiten, de hond die dat doet en te zwijgen over de honden en kattenharen
Pff dat deed ik in mijn zwangerschap ook (nesteldrang) dat is heavy! (of heb je een klein huis, dat scheelt )
Ik denk dat daar eerder de kern van het probleem zit, dan bij je zwarte vloer... En sowieso: sommige mensen hebben meer 'last' van smerigheid dan anderen. Ik vind het bij ons niet vies - wij stofzuigen 2 keer in de week - maar het hoeft bij mij ook niet constant spic en span te zijn. Daar hecht ik gewoon geen waarde aan. Het is sowieso toch een heilloze onderneming: twee minuten nadat hier is gestofzuigd gooit mijn kind zijn boterham op de grond en kan ik weer opnieuw beginnen. Nou, dank je de koekkoek!
Ik stofzuig om de dag en vaak gaat de dweil er dan achteraan maar ook niet altijd, het is maar net hoeveel tijd en zin ik heb. We hebben gelukkig geen hond meer binnen dan zou ik iedere dag stofzuigen.
Ik stofzuig en dweil dagelijks(elke ochtend) en in de middag en voor het slapen gaat er beneden nog even een swiffer doorheen. Moet wel er even bijzeggen dat ik astma heb en onze kids ook. En omdat we honden hebben die overigens alleen beneden komen wordt er beneden dus dagelijks schoongemaakt.
Nee hoor dat valt mee. Ik kan best tegen wat rommel, alleen niet tegen viezigheid. In ons vorige huis hadden we een vloer waar je niet alles op zag, en viel het heel erg mee. Ik vind het trouwens niet erg ook, ik geniet ook van het poetsen dat scheelt en ben er erg handig en snel in.
Stofzuigen en dweilen doe ik iedere dag, het hele huis overigens. Ik kan niet tegen vlekken/zand op de vloer, daar word ik heel kriebelig van. Stoffen ook iedere dag.... Het zal waarschijnlijk iets erfelijks zijn, mijn oma en moeder hadden het ook Hoe vaak doen jullie eigenlijk de badkamer? Liefs
Stofzuigen 2x per dag. 1x 's ochtends omdat de kat nogal verhaard en 1x na het brood eten. Maar dat is ook pas sinds Julian over de grond kruipt en speelt. Sinds de hond weer naar de trimmer is geweest scheelt het stukken, daarvoor moest ik 3x stofzuigen op een dag. Dweilen 1x per week, daar heb ik zo'n hekel aan
De keuken maak ik iedere dag schoon. Stofzuigen 1x per dag, daarnaast haal ik 's avonds nog even de zwiffer door het huis. Dweilen doe ik 1x in de week, maar ik haal wel iedere dag met de zwiffer vochtige doekjes over de vloer. De badkamer doe ik 1x in de week, net als de rest van het huis.
ik kruip dus ook zo rond..... en heb ik zo'n leifheitding.... twee zelfs..... (ben trouwens niet slechtziend..... maar gewoon beetje gek)
hier bijna elke dag stofzuigen ivm hond en kleine dwijlen zowiso 3x per week misschien wel vaker..tis net een beetje hoe het uitkomt
Ja echt no wai dus dat ik op mijn knietjes de hele benedenverdieping ga doen! Dan ben ik elke avond (na koken, kleintje voeden, beetje spelen en naar bed brengen) bezig met alleen de vloer poetsen! En dan ligt er ook nog strijk, de badkamer en wc zijn op één of andere manier altijd aan de beurt en de keuken is ook altijd een zooi.. en dan moet ik tussendoor ook nog continue kolven. Dat gaat hem niet worden, dan blijf ik voorlopig nog wel even klooien met mijn gehate dweil .
Google Afbeeldingen resultaat voor http://3.bp.blogspot.com/-ZL1TV3wqXjo/TZL6lVENE2I/AAAAAAAAAv4/pWg1tA87So4/s320/kuissysteem.jpg Ik gebruik zo'n dweil, je hoeft niet met je handen de dweil er elke keer af te pakken en in het water te doen.. Je kunt hem gewoon klappen met je voet, in het water en dan wringen in het rode rekje boven de emmer.. Ik heb bij een schoonmaakbedrijf gewerkt en daar gebruikten ze ook dit systeem. Ideaal!! Gr. Carlien
Hier 1 of 2x per week stofzuigen (nu iets vaker sinds we een kat hebben). Nog geen kids dus verder blijft alles redelijk schoon.. Dweilen alleen als het nodig is.. Dus voor & na verjaardagen sowieso en soms tussendoor als het vies is ghehe.. Ben niet zo schoonmakerig aangelegd Verandert vast wel als we kindjes krijgen