Dag dames, Ben inmiddels alweer 3 dagen overtijd en gisteren voor de eerste keer gestript. Ik had 1.5 cm ontsluiting en de boel was wel al goed soepel & redelijk verweekt dit keer vlgs de VK. Gisterenavond een paar keer lichte weeen gehad maar dat trok eigenlijk na 2 uurtjes weer helemaal weg... Nu word ik wrs. morgen weer gestript in de hoop dat ik weer iets meer ontsluiting heb en het hoofdje mss weer iets dieper is gezakt in het bekken. Hoe vaak zijn jullie eigenlijk gestript bij een tweede? En heeft het wel altijd resultaat gehad of zijn er hier ook dames die ook met de tweede zwangerschap gewoon tot 42 weken hebben moeten wachten?
Bij zowel nr. 2 als 3 1x gestript. Dit had voldoende effect, beide keren op moment van strippen al wel 3 a 4 cm ontsluiting. Veel gewandeld na het strippen ,op advies van de vk.
Spannend, hoe is het nu met je? Bij mijn 2e zwangerschap 1x gesptript met 40.2 wk, daanra met 40.6 weer gestript en de volgende ochtend is ze geboren.
Ik heb nu een beetje vage zeurderige pijn in m'n rug maar dit is wel continu, niet om de zoveel minuten ofzo. Denk dus niet direct dat er iets gaande is maar hoop zoooooooo dat het nu niet meer lang duurt!!!! Ik kan bijna niet meer met nog een kleintje van 13 maanden erbij....