Hoe vaak testen jullie als je overtijd bent..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariebel, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hoe vaak testen jullie.. :(:
    Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest en 3 dagen erna heb ik weer getest.
    Beide waren negatief maar de :evil: :evil: zijn nog steeds nergens te bekennen..

    Heb wel ontzettend moodswings... en de borsten zijn bij mij wel gevoelig, maar dat zijn ze sinds mijn borstverkleining toch al gevoeliger dan normaal...

    Wat moet ik doen.. zaterdag nog een keertje testen of gewoon wachten tot de :evil: :evil: zijn komen.

    Alvast bedankt.... :D :D

    Groetjes Joyce
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    vorige maand heb ik denk ik 4 testen verspild, te vroeg getest en 1 test 1dag voor mijn NOD gedaan, was positief maar mocht niet lang blijven zitten.
    ik heb me nu voorgenomen om te wachten tot ik minimaal een week overtijd ben om teleurstellingen te voorkomen en een hoop geld te besparen.
    als je het op kan brengen zou ik nog een paar dagen wachten!
     
  3. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb er nog 2 van de 3 CB digitaal over...heb afgelopen zondag negatief getest maar wacht nu tot vrijdag(hoe moeilijk ook)
    ondanks mijn vage klachten maar wie weet houd mijn lichaam me voor de gek,
    Ik heb overigens nog iets opgemerkt bij mezelf en dat is dat ik nu veeeeel eerder naar bed ga s'avonds,ik kon altijd met gemak tot 00:30-01:00 opblijven maar ben al om 23:00 gegaan gisteren,en zou nu best ff lekker een uurtje naar bed willen :rolleyes: :oops:
    Maar dat heb ik ook als ik ongi ben,meer behoefte aan slaap :)
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb nog maar 1x hoeven testen. Toen was het raak -waarna mk. Daarna ben ik steeds op tijd ongesteld geworden. Testen voor mijn NOD doe ik niet, dat heeft toch geen zin.

    Als ik lees hoe vaak sommigen testen...dat vind ik echt zonde.

    Pim
     
  5. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik ben dus nu voor het eerst overtijd.
    Ik heb op mijn NOD getest en deze was Neg.
    Wel veel last van steken in mijn zei en buikpijn, maar nee hoor niks van die :evil: :evil: te vinden.
    Wanneer ik weer ga testen weet ik eigenlijk niet, ik wil zo lang mogelijk wachten maar het is zo moeilij,. mischien doe ik er morgen nog een
     
  6. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik ben 18. dec gestopt met de pil. Heb 1 februari voor de eerste keer getest, toen was ik bijna 2 weken overtijd als je uitgaat van 28 dagen.

    Daarna heb ik op 18 feb. nog een keer getest, omdat dat moest van de huisarts, om medicijnen te krijgen...

    Nu heb ik die medicijnen en ik moet toch afwachten, dus dat doe ik dan maar... Nu heb ik HELE goedkope testen van internet, maar toch vind ik het zonde als ik steeds negatief test...
     
  7. PGirlie

    PGirlie Actief lid

    26 feb 2006
    101
    0
    0
    Ik Heb nog nooit getest.
    Volgens de banner kan ik vanaf vandaag testen. Gisteren had ik een onbestemd gevoel in mijn buik, vandaag hele dag druk gewerkt niets gevoeld of gemerkt.
    Ik durf nergens op te hopen en ga er vanuit dat de :evil: :evil: elk moment kunnen komen.... is het vandaag niet meer dan zal het morgen wel zijn....
    tegen het weekend als er nog niets is ga ik denk ik me eerste test ever kopen :) dat zou leuk zijn...
    Dus het komt weer neer op WACHTEN WACHTEN WACHTEN!!!
     
  8. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Maar vinden jullie dat het nu een afgedane zaak is of zou ik nog een keer moeten testen.. :(:
    Aangezien de :evil: :evil: nog niet te bekennen zijn bij mij.. En dat ik al 6 dagen overtijd ben.

    Groetjes Joyce
     
  9. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ben nu 10 dagen overtijd en heb vorige week en de week ervoor al een keer getest. Nu wacht ik zeker nog tot het weekend. Voel me nu ook veel rustiger, als ik zwanger ben, dan ben ik dat het weekend ook nog wel en andersom. Je hoeveelste ronde is dit?
     
  10. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    iedere 2 dagen verdubbeld je hcg hormoon .. de laatste keer dat je testte was dus 4 dagen geleden ... dus zou die nu pos. moeten zijn als je idd. zwanger zou zijn... als je met de pil bent gestopt pas geleden , dan zou het kunnen zijn dat je lichaam aan het wennen is ...maar ja ik ben ook maar een leek ... ik zou zeggen doe wat je denkt wat goed is
    greetz asjuh
     
  11. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Dit is na mijn eerste natuurlijke menstruatie de 1ste ronde..
    De natuurlijke menstruatie kwam al na 21 dagen na de laatste ontrekkingsbloeding van de pil.

    Groetjes Joyce
     
  12. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dan kun je ook nog heel goed aan het ontpillen zijn Joyce, ik zou het nog even een paar dagen afwachten als ik jou was.
     
  13. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    @Molly: Dank je voor je snelle antwoordt.... We zullen zien wat het gaat brengen... We wachten af.. meer kan je helaas niet doen.. :)

    Volgens mijn HA moest het gelijk weer opgang komen.. en als het lang duurde voor dat je eigen menstruatie weer op gang kwam, dan zou dat betekenen dat het voordat je aan de pil ging, ook niet regelmatig was..

    Groetjes Joyce
     
  14. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dat zou kunnen Joyce, ik was gelijk de eerste maand regelmatig ongesteld. (nu helaas niet meer zo, maar goed!) Voordat ik aan de pil ging was ik ook regelmatig volgens mij (is alweer 11 jaar geleden).
     
  15. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ja dat had ik ook.. ik ben toen aan de pil gegaan omdat ik gemiddeld 14 dagen van de maand ongesteld was, maar had wel een cyclus van 28,29 dagen... dat is ook zo'n 10 jaar geleden.

    Maar ik zie dat je ook overtijd bent of is dat het onregelmatige waar je het overhad.. :(:

    Groetjes...
     
  16. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo wat spannend zeg 8 dagen overtijd al!! :D
     

Deel Deze Pagina