Dan zal ik wel een zwijn zijn in jullie ogen Maar ik heb echt wel belangrijker dingen te doen dan elke dag pyjama's te wassen, bedden te verschonen, wc's te poetsen en vitrage te wassen waar halen jullie de tijd vandaan? Denk je nooit; ipv (zelf invullen) wassen kan ik nu met de kids spelen/lezen/buiten in de zon zitten/shoppen/werken/ bank hangen .enz ..Serieus.
ah! ik begrijp denk ik nu wel beter waarom sommige mensen hun bed elke week of vaker verschonen. Ik eens per 2 weken, maar ik slaap wel altijd in een schone pyjama.
Om de dag en dochter elke dag, vind ik zelf wel zo fris, zo'n plasluier ruikt best wel na een hele nacht!
Het wassen vind ik het werk niet, dat is een halve minuut werk. wasmand in de machine proppen, middel erbij en aan. Daarna in de droger weer een halve minuut werk, of ophangen, max 5 minuten werk. De kids merken vaak niet eens dat ik op zolder ben voor de was. Het vele werk is het opvouwen/strijken/inruimen. Maar bv beddengoed kan heel vaak zo terug op het bed, net als pyjama's. ( Maar dan nog voel ik meestal geen noodzaak om elke dag een schone pyjama aan te doen )
Jij misschien, maar ik niet. Was sorteren uit de wasmand, naar beneden lopen, in de wasmachine, midel erbij en aan. Daarna buiten ophangen. Later op de dag van de waslijn afhalen, opvouwen, naar boven lopen en in de kast stoppen. En dan heb je ook meerdere pyama's en dekbedden en handdoeken enz. nodig om zo vaak te moeten wassen nee dank je
Als er niks aan de hand is, zo 1x per week of soms zelfs 1x per 2 weken, maar als ik om wat voor reden dan ook veel meer zweet dan normaal (ziekte of als het heel warm is), dan slaap ik geen nacht langer in dat nachthemd. Soms komt dat neer op één nacht.
verschoon mijn pyjama en die van mijn kinderen en man 1x in de week, samen met het beddengoed. Onderbroeken dagelijks, die pyjama wordt niet zo vies, wordt niet in gegeten, komt niet beneden alleen in slapen. Zit niet om was verlegen
Twee keer per week. Dochter ook ongeveer 2x p/w. Manlief moet er altijd aan herinnerd worden (of ik doe zijn pyjama gewoon in de was verdwijnen wanneer ik een machine aanzet!) dus dat zal eerder 1x per week zijn.
Nooit....draag echt nooit een pyjama. Moet nog iets gaan halen om in het zkh te dragen na de bevalling.