hoe vaak tv kijken ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door uschel, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hier eigenlijk nooit...
    Heel soms zetten we zelf de TV al eventjes aan voor ze naar bed gaat, en dan kijkt ze wel geinteresseerd en blij (wijzen, dansen bij een muziekje, etc.). Maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht om de TV speciaal voor haar aan te zetten...
    De radio daarentegen is mateloos populair. Als mevrouw muziek wil horen, pakt ze de afstandbediening, wijst naar de radio en gaat alvast dansen. Duidelijker kan niet :)

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nog nooit eigenlijk, de tv staat soms aan maar dan kijkt ze er ook niet echt naar, alleen als er beestjes op zijn vind ze het leuk.

3. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    mijn mooie jongen vind de tv nu al geweldig.... helemaal in trance...
    daarom zet ik op gezette tijden de tv uit als hij beneden is, en mag hij ongeveer 10 minuten per dag kijken/staren naar die beeldbuis

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    's ochtends tijdens het fruit eten naar de teletubbies en het zandkasteel (al is er nu weer iets van EO tussengekomen, dus zandkasteel niet altijd)

En standaard 's avonds na het eten voor het slapen gaan, gaat er een dvdtje op. Tiktak of Winnie the Pooh.

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    soms als mijn oudste even zit te kijken dan kruipt mijn jongste er ook naar toe en kijkt even mee en begint mee te klappen met liedjes en lekker te bewegen
    maar de tv staat hier niet veel aan en al helemaaal niet met dat mooie weer

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Lijkt me dat baby's van bijna een jaar toch al wel leuk naar Sesamstraat en Tiktak kunnen kijken toch?

7. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Hier staat overdag nooit de tv aan, ze kijkt dus ook nooit tv. Ze heeft zat speelgoed waar ze graag mee speelt en ik vind ook echt niet dat ik haar tekort doe door geen tv te laten kijken. Wel bijna altijd een muziekje zachtjes aan, dat vind ze dan ook helemaal geweldig; danst, zingt mee op haar manier enz. Af en toe kijken we via youtube een filmpje van Dikkie Dik, wat ze wel aardig vindt.

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb wel regelmatig de tv aanstaan maar demi kijtk alleen maar als er gezongen word (k3 ) of naar bumba.
    Meestal is ze gewoon aan het spelen en kijtk tussendoor even als ze iets hoort wat ze leuk vind.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    's ochtends kijken wij rtl nieuws, zit ze er ook bij. 's avonds gaat de tv pas tegen half 8 aan ofzo, nou dan gaat sophie naar bed. in het weekend 's ochtends ff en 's avonds eten we bij de tv, dus dan ook. meer niet.

10. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Dewi is gister net 4 maandjes geworden maar is helemaal in trance zodra ze de tv opmerkt..echt ongelooflijk als je dat ziet! Dan leg ik haar tegen mijn schouder om een boertje te doen na t drinken (en dan zit ze dus met haar rug naar de tv) en dan draait ze heel druk met haar koppie van links..naar rechts...naar links...waar is die tv nou!?!?
    Hahaha gek kind!

Maar ik zet haar er nog niet voor in haar wipstoel ofzo..vind dat voor mezelf een beetje onnodig nog ze is natuurlijk nog zo klein!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    s morgens alleen sesamstraat en vandaag voor t eerst teletubbies gekeken, vond ie ook leuk. Gemiddeld 3x in de week 15 min. Vind ik genoeg. Hij vind liedjes leuker.

Deel Deze Pagina