Hoe vaak verkleden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manonenemma, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ongeveer elke dag, soms anderhalve dag of 2 dagen. Hij slaapt ook in zijn gewone kleertjes, want ik trek hem altijd zachte broekjes aan met een shirtje. Over 3 weekjes naar het kdv en dan trek ik hem 's avonds schone kleertjes aan denk ik. Zie het nut van een pyama niet zo, of jullie wel?
    Mijn zoon spuugt niets dus hij wordt ook niet vies. Zijn kleren zijn ook nooit vies.

2. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook nog niet echt een pyamaatje hoor...De meeste kleertjes zitten makkelijk, allemaal van dat zachte spul, dus daar kan ze ook best in slapen...

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier slaapt Sjaak in een puckababy. Dan vind ik in kleertjes slapen geen goed idee. Veel te warm / vol! Soms doe ik hem alleen in romper in de puck, en soms vervang ik de romper door een pyjama. Hangt een beetje vanaf waar ik zin in heb, en wat voor mouwen er aan de romper zitten. PJs gaan meestal een week mee (gaan mee met de gewone was) maar gaan dus niet elke dag aan.

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Toen tim klein was, 2 dagen met de kleertjes als ze nog schoon waren. Na een paar maanden, deed ik hem boxpakjes aan om te slapen: in 1 stuk en met voetjes aan. nu kan hij zelden 2 dagen hetzelfde aan.

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hier elke dag schone kleertjes! vies of niet.. zo ook pyama's, sokken.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Elke dag schone kleren en schone pyama.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij deden al vrij snel een pyjama aan 's nachts, en dan kon ze overdag soms wel 2 keer het zelfde setje aan. Of in ieder geval het broekje. We verkleedden haar toen dus 2 keer per dag, en nu nog steeds.

8. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier meerdere keren per dag, omdat ze nogal veel spuugt. Af en toe een pyjama aan, maar meestal slaapt ze gewoon in een truitje/shirtje. Over een tijdje gaan we wat consequenter met een pyjamaatje beginnen (als ze wat langer in een maat blijft), maar tot nu toe vond ik het zonde van het geld, omdat ze zo hard groeide.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sinds ze geboren is, minimaal 1x per dag alles schoon :)

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje haat omkleden van kleins af aan. Nu elke dag alles schoon maar toen hij zo oud was als jouw dochtertje was het vaak 1,5 a 2 dagen dat hij iets aan had. Als het niet vies was dan natuurlijk ;)

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0

haha, dat dacht ik net ook al! Als alles schoon is, (dwz geen doorlekken luier, geen spugen) dan soms wel 3 dagen met een setje, 's nachts slaapt ze ook gewoon in d'r kleertjes, pyjama doe ik pas als ze echt een dag-nacht ritme heeft. Moet wel zeggen dat ze eigenlijk helemaal niet spuugt dus het wordt ook echt niet vies.
    Heb haar alleen laatst echt om moeten kleden omdat de buurvrouw haar had vastgehouden en er was nogal een walm parfum blijven kleven. Dat vind IK dus vies :D

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    broeken draagtie 2 dagen als hij er niet op spuugt ;) shirtjes die nat zijn van kwijl gaan tijdens zijn dutje ff op de kachel of de droger in, en als hij wat gespuugd heeft 2 a 3 shirtjes per dag

13. SweetMisery

5 sep 2008
    26
    0
    0
    Shirtje en rompertje iedere dag een schone ( of vaker op een dag als hij gespuugd heeft)
    Broekje draagt hij meestal 2 of 3 dagen.

Deel Deze Pagina