We zijn blij!! blij blij blij!! vanavond hebben we voor het eerste het tandje gepoetst van onze zoon die nu alweer 17,5maanden is!! wel erg laat.. maar ze komen er aan!!!!!! EINDELIJK!!!! moest het ff kwijt....
Wat fijn!! Kun je nagaan... mijn zoontje van 4 maanden ( van 07-06-2010) . Heeft sinds 2 dagen zijn 1ste tandje al.... Zo verschillend kan het zijn! Ik vind 2 ondertandje altijd erg wijs staan! JE hebt kans dat het nu snel gaat! Heeft hij staks een mond vol mooie tandjes!! Groetjes Jellie
thanks dames.. jaaa echt een mijlpaal.. vooral als mensen tegen je zeggen vanaf de leeftijd van 6maanden: oooh hij zevert, oooh hij bijt op alles.... hij krijgt tandjes....... hahaha nu bijna 1jaar later.. hebben ze gelijk
Hihihi, gefeliciteerd!!! Wat gek toch he, dat het zo kan wisselen, het ene kind wordt geboren met een tand en bij de ander moet je er bijna 1,5 jaar op wachten! En nu dus poetsen!! Joepie!!! (dat wordt vast heel snel minder leuk denk ik , spartelspartel, schreeuw krijs... )
Haha daggie, nou ze hebben gelijk gekregen Gefeliciteerd met het eerste tandje! Kan me voorstellen dat het wat lang duurde.
Jeeeey gefeliciteerd met zijn eerste tandje! Ik denk dat de rest nu als paddenstoelen eruit zullen springen.