Even een vraagje. Mijn meisje is nu 4 maanden. Totaal verschil met mijn oudste. Zij had het nooit koud en nu nog steeds slaapt ze het liefst met alleen een onderbroek aan. Maar de jongste.......tis echt een koukleum. Ze ligt dus nu met een romper met korte mouw, een boxpakje met voetjes, een dikke slaapzak en een lakentje. Maar ze werd afgelopen week 's nachts steeds wakker. Tot wel een keer of 15 per nacht. Hiervoor sliep ze prima van 19.00 tot 08.00 hr. Nou dacht ik eigenlijk dat het allemaal te maken had met het 19-weken sprongetje. Tot vanmorgen dus. Mijn man ging vroeg de deur uit en de kleine lag alweer te huilen. ik heb haar naast me in bed genomen en onder de dekens gelegd. En prompt sliep ze als een roosje en werd pas wakker om 08.00 hr. Ze voelde heel warm aan daarna (de beentjes dan) maar haar temp was toch echt maar 36.4. Ik denk dus dat ze het gewoon elke nacht te koud heeft. Nu een dekentje erbij opgemaakt op haar bedje en dan even kijken hoe ze vannacht slaapt. Wat hebben jullie kleintjes nu aan en wat ga ik straks aantrekken bij baar als het echt koud gaat worden?
Mouwloos rompertje Zomer pyjama (truitje + broekje) Zomer slaapzak sinds 2 weken (zonder mouwen) Winter deken Als het echt koud wordt, een winter slaapzak met of zonder mouwen, een rompertje met korte of lange mouwtjes. En een warmer pyjama.
Je temperatuur zakt als je slaapt. Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ik zou eerst kijken wat ze vannacht gaat doen met de extra deken. Hier gaat dochter vannacht voor het eerst in volledige pyjama in de zomerslaapzak omdat de temperatuur op de slaapkamer nu wat meer gaat dalen. Ze heeft afgelopen nacht nog prima geslapen in een romper, pyjamashirt lange mouw en zomerslaapzak
Koelt hier erg af. Zoon is 8 maanden. Vannacht romper lange mouw, slaappakje , korte mouw katoenen slaapzak en dekentje.
Hier nog nu nog een romper lange mouwen en slaapzak zonder mouwen. Haar beentjes blijven binnen in de slaapzak lekker warmpjes, maar de handjes wel ijskoud... Maar wat ik daar tegen kan doen? Haar kamer koelt snel af, maar heb nog niet het idee dat ze het koud heeft. Toch twijfel ik ook sinds een paar dagen haar een truitje en broekje aan te laten doen. Maar even aankijken de komende dagen.
Ze heeft vannacht een heel stuk beter geslapen. Voorlopig is de deken erbij dus genoeg. Ik heb nog een dikkere deken liggen en ik denk dat ik maar snel ga kijken voor een extra dikke slaapzak voor als het kouder wordt.
hier ook een echte koukleum. snachts en zelfs overdag ijskoude handen en voeten. Snachts heeft ze nu aan: zomerslaapzak zonder mouwen, pyjama en sokken. twijfel of ik de winterslaapzak al moet gaan pakken. maar wat als het straks gaat vriezen dan is die weer te koud. Deken gebruik ik niet omdat ze heel haar bed rond draait en dat dus levensgevaarlijk is.
Onze dochter ligt in een romper met korte mouwen, pyjama, en sinds afgelopen nacht in een winter slaapzak zonder mouwen. Ze heeft veel beter geslapen dus denk dat zij het ook koud had. Is 19 graden in haar kamer. Deken is voor haar geen optie, ze draait per nacht wel 10x van hoofd naar voeteneind en terug
Mijn koukleumpje sliep in een dunne pyjama, tussenslaapzak (eentje van fleece van Ikea, niet superdik maar ook lang niet zo dun als de zomerslaapzakken van de Hema), lakentje en dekentje, maar hij was helemaal koud vanmorgen, hij rilde gewoon. Zo sneu. Dus vannacht krijgt hij zijn dikke winterslaapzak aan met mouwen, en een extra dekentje. Vorig jaar had ik een Puckababy bag te leen, dat was echt geweldig toen het echt koud was. Die is nu weer terug naar mijn vriendin, maar hij gaat nu richting de 2 jaar, dus als het echt koud wordt dan krijgt hij een peuterdekbed erbij.
Hier in de winter versie van de puck a baby met een pyjama (zonder romper) zonder wandjes. Ze voelt nu 's ochtends nog wat koud aan, dus moet nog wat bedenken voor onze draaikont als het echt koud gaat worden.