Hoe vaak verschonen jullie het beddengoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tranquila, 5 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ons bed verschoon ik eens in de 2 weken. In de zomer elke week en als iemand van ons ziek is en meer in bed ligt of gewoon veel bacteriën bij zich draagt doe ik het ook vaker. Bed van zoontje ook eens in de 2 weken tenzij hij veel heeft liggen kwijlen, ziek is of z'n snotneus zit in het beddengoed.

Kleding was ik altijd wel voor ik het gebruik.
    Speelgoed was ik niet. Vorig jaar wel hele berg lego van marktplaats gekocht en dat wel allemaal met de hand gewassen.

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik koop dan ook nooit iets online :D. Ik moet kleding zien, aanhebben, voelen, ruiken voordat ik het koop.

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik was nieuwe kleding ook altijd. Of het nou van internet of uit de winkel komt. In de winkel kan het ook worden gepast, of op de grond hebben gelegen etc. Maar ik was het voornamelijk om alle chemicaliën die worden gebruikt voor het maken en vervoeren van kleding, er uit te wassen.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ontopic; 1 keer per week op donderdag. Na het weekend ligt alles weer schoon en droog in de kasten.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik lucht gewoon iedere dag. Ik gooi de bedden open en zet het raam open. Zodra ik opsta, ja, ook als het vriest. Vlak voor ik weg ga (is ongeveer een uur later), zet ik het raam op een kier en laat het bed open liggen. Als ik dan thuis kom van werk doe ik de ramen dicht en de bedden dicht.

6. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dit doe ik ook op vrije dagen, op de dagen dat ik werk ligt mijn nog in bed dat zijn dus ook dagen dat het bed niet word opgemaakt.

Maken jullie elke je bed op?

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik laat alles open liggen. waarom zou je het netjes opmaken:(
    er komt niemand meer en bedbeestjes houden van een dicht geslagen bed....
    lees vaak dat mensen meteen 's ochtends hun bed opmaken. daar zullen de bedbeestjes een feestje vieren:D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ik maak het op door het open te slaan en netjes recht te trekken.

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik koop ook nooooit online. Behalve wel eens een pakket op marktplaats voor mijn kind. Maar dat was ik dan altijd voor het de kast in gaat.
    Voor mezelf nooit via een webshop. Wil het ook altijd voelen en aanzien. Ene maat is de andere niet dus gedoe van terugsturen en thuis moeten passen op dat moment vind ik niks.

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ook. En ik lucht hier iedere dag. ( als het kan de hele dag)

11. tuc

tuc Niet meer actief

Hier staan de ramen dag en nacht open...ook die van de kinderen en ook als het vriest.

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dit doe ik ook, altijd de ramen open of op een kier en de bedden netjes opengeslagen. Niet op een prop.

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zou ik ook wel willen, hou van die frisse lucht.:) Maar bij regen, zeker icm wind is alles zeiknat hier. Zoon slaapt ook net boven plat dak van schuur, dus die gaat sowieso echt dicht s'nachts.

14. tuc

tuc Niet meer actief

O wij hebben draai kiep ramen...dus op de kiep stand blijft de boel gelukkig droog

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bij ons op een soort tochtstand. Gaat prima! Overigens doe ik die van dochter in de nacht wel dicht. Lichte slaper hier die van van alles wakker wordt.

16. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oh dat mis ik zo! Hier ook altijd, heerlijk zo koud. Maar nu toch even niet, met een baby op de kamer.

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ons bed verschoonde ik altijd elke week, maar sinds onze droger kapot is (en hij toch bijna alleen voor beddegoed gebruikt werd) neemt het bij het drogen te veel ruimte in belag. Nu dus 1x per 2 weken.

Mijn zoon zijn bed indien nodig. Gemiddeld 2x per week denk ik. Maar minimaal 1x per week.

Deel Deze Pagina