Van ons en de oudste denk ik gemiddeld eens per 2 weken tegenwoordig. Voor de tweeling iedere week. Van de tweeling iedere week.
Hier ook een keer per week. Vind dat al best vaak opzich. Voor de baby straks ook elke week of als hij vuil is denk ik. Maar ga dat niet standaard elke dag doen. Dan blijf je aan het wassen..
Hier in principe één keer per twee weken, en in de zomer of bij ziekte vaker. Als ik zie dat mijn dochter haar hoeslaken heeft ondergesnotterd gaat ie ook wat vaker mee.
Hahah precies, nu na dit topic, ik ga ze vanavond direct weer even verschonen! (Meestal 1x per 2 weken, zowel ons als de kinderen.)
Oh en dan haal ik ons bed s ochtends af, met het idee 'lekker de hele dag luchten'. Om er dan s avonds om half elf... als je echt je bed in wilt, achter te komen dat het nog opgemaakt moet worden 😳
Vroeger iedere dag, sinds mijn man zich ermee bemoeit en we een kleine hebben die erg veel aandacht vraagt om de dag, ik hou van die geur, dan slaap ik beter
een keer per week ons bed, eens in de 2 weken van de oudste kinderen, en zo vaak als nodig van de jongste. Hij is nu bijvoorbeeld snotverkouden, dan om de dag ongeveer, anders eens per week, bij hem wordt het hoeslaken echt wel sneller viezig door kwijl en snot enzo
Mijn lakens zitten er volgens mij ook alweer 2,5 week om Meestal komt het hier neer op 1x per 2 a 3 weken.
Precies dit iedere keer weer! Hier van ons en dochter 1x in de week. Stiefzoontjes slapen 1 weerkend op de 14 dagen hier dus dat vaak maar 1x per maand.
Dat van ons zelf in de winter 1 x per week, s'zomers 2 keer of vaker. Van de kinderen sowieso 2 keer per week, en voor de jongste elke dag een schoon hydrofiel.
Oh dit... elke keer weer. Maar standaard eens in de 2 weken, wij douchen in de avond dus liggen meestal schoon in bed. Van dochter wekelijks, zn (snot!) vaker.
Nooit! In ieder geval; ik niet ik ben echt een geval van erg schoon, maar beddengoed heb ik echt een vreselijke hekel aan. Gelukkig is mijn man 2 meter en heeft het allemaal wat sneller gedaan en die doet het eens per week/2 weken. Maar ik las; elke dag? Vreselijk.... ik maak liever 3x per dag de wc schoon
Elke week verschoon ik alle bedden. Dagelijks de boel goed luchten en het liefst droog ik buiten (dat ruikt zoooo lekker!).