Elke zondag. 's Ochtends alles eraf, de hele dag wassen (niet alleen beddengoed) en 's avonds alles weer schoon. Deze week vielen de feestdagen onhandig, dus die van ons gisteren pas gedaan (dochtertje had alles ondergespuugd) en die van oudste op maandag. Kwam mooi uit met logeetje. Die van middelste moet nog, maar hij wil per se dezelfde weer terug en ik heb even de fut niet om dat geregeld te krijgen.
Sowieso elke week van ons en de kids. Maar ook na een vrijpartij in bed... jullie niet??? Dus soms echt 1x per week maar soms ook 4x per week
Jullie swaffelen er na de daad nog even flink op los? De frequentie is wat gedaald sinds de kleine, dat scheelt. Maar wij douchen ook wel eens samen, scheelt weer geknoei
Nou als ik het in mn mond kan stoppen dan kan ik dr ook in slapen 😂😂 Nee ik verschoon het niet na een vrijpartij. Wat een gedoe vind ik dat.. 😅
ik (onze huishoudelijke hulp ) verschoon het bed 1x per twee weken. de kinderen doe ik soms wel een extra onderlaken tussendoor ivm snotteren oid. grappig, ik zie toch veel mensen elke week verschonen. had ik niet zo verwacht want met andere hygiënische aspecten zit ik aan de bovenkant (iedereen bij ons gaat elke dag onder douche of in bad)
Ik wil het liefste 1 keer per week maar dan hangt ons huis de hele week vol met beddengoed ( klein appartement) dus nu 1 x per 2 weken.
1 keer in de 2 weken. Dat vind ik hier haalbaar. Het streven was ooit elke week, maar het resultaat was dan 1 keer in de 3 weken. Minder hoge eisen stellen, helpt hier beter.