Huh, waarom dat? Dan kan je wel aan de gang blijven... bij wijze van spreken dan... Hier 1 keer per week tot anderhalve week, net hoe het uitkomt. Geen vaste dag en altijd een schoon set in de kast liggen.
Voordat de kinderen er waren deed ik het 1 keer per 3 dagen, is nergens voor nodig en was echt een tic van mij Nu heb ik daar geen tijd meer voor en doe ik het 1 keer per week.
Poehee, moet er toch echt niet aan denken, elke dag. Ik heb 5 wassen als ik de bedden verschoon, ik heb nu dagelijks gemiddeld al 2 wassen, dat red ik nooit elke dag hier dus om de week of vaker indien nodig. Kinderen nog weleens extra ivm snotneuzen etc.
Oh nee, dan moet het iedere dag in de was, echt geen zin in. Maar wij hebben altijd een handdoek in de buurt liggen en die leggen we handig neer Handdoek in de was, beddengoed nog even niet.
Ja nou ik zit er dus ook al ff over na te denken.. misschien hebben wij wel hele kuize .... ofzo.. maar hier zit eigenlijk nooit iets op het bed.. of moet je vent direct erna even een helikopter naspelen? Dat doet de mijne namelijk niet 😄
Misschien gebruiken ze gewoon veel bijproducten, chocolade, slagroom, champagne, groente en fruit dan zou ik m'n bed ook wel meteen daarna verschonen. Maar anders niet hoor, handdoeken hebben we altijd langs liggen en meestal ben ik na een vrijpartij gewoon uitgeblust en wil ik slapen niet nig eens het bed afhalen en weer opdekken Hier 1x per 2 weken. Bij ziekte vaker, in de zomer bij de warme dagen ook. In de winter laat ik het wel eens versloffen naar 1x per 3 weken.
Hier 1x per week, elke vrijdag. M'n man maakt het savonds op. 1x in de maand op kookwas, anders op 60 graden (gekke tik). Gelukkig niet na het vrijen, dan heb ik niet veel zin als ik weet dat ik daarna het bed nog moet gaan verschonen, alleen op donderdagavond dan .
Ja een keertje.. maar elke keer de halve koelkast erbij is wel wat teveel denk ik 😁 Alleen ik ben dan ook best lui altijd erna.. ben net een vent.. lekker soeselen en slapen. Shampool, ja zoiets miss? Ik weet t niet 😂😂😂
Nou ik zorg wel dat we aan zijn kant van het bed seksen, voor de zekerheid Maar die van mij mikt redelijk goed dan zo te lezen.