Een keer per twee weken. Dekbedden luchten dan de hele dag en alles wordt goed uitgeschud buiten. Matrassen worden met stofzuiger afgezogen en kamer gestoft. Een hels karwij dus iedere keer. Man zou liever zien dat ik wekelijks bed afhaal... wat is jullie ritueel bij het bed verschonen? Alleen puur beddengoed Afghanen en opnieuw opmaken of echt alles erop en eraan? Bed zoon wordt wel wekelijks verschoond maar die slaap alleen onder een laken dus dat is zo gedaan.
Elke keer na de seks? Volgens mij wordt het bed viezer van al dat nachtelijke gezweet.... Lekker romantisch ook, bed verschonen na de seks. Ik vind dat echt een mood killer.
Elke week.op zaterdag. Vind het fijn om een huishoudschema te hebben om een stok achter de deur te hebben. En bij mij werkt dat goed.
Bij dochter met huistofmijtallergie echt strikt minstens 1 keer per week Ander dochter vaak om de 12-14 dagen. En bij is zelf 8 of 9 dagen. Als ik rijk was liet ik elke dag m'n bed verschonen 😁😁
Eh gewoon als hij niet meer fris is? Max 2 weken denk ik, maar tijdens een zweterige hittegolf (of juist als je ziekig bent en veel zweet oid) vaker Whahah die reacties hier.
1x per week. In de zomer wanneer het nodig is ivm zweten. Van dochter 1x in de twee weken maar slaapt ook nog in een slapzak omdat ze niet onder de dekens blijft liggen. Slaapzak gaat in de was wanneer het nodig is.
Schone lakens doen mij denken aan de heimwee die ik had toen ik vroeger uit logeren ging... dus ben er geen fan van, zo 1x in de 2-3 weken.
Een keer per week. En regelmatig luchten (nu met de kou wat minder). Die van onze dochter 1 keer per week maar haar kussensloop vaak om de dag, soms elke dag. Bedje van onze zoon elke 3 dagen ongeveer, vaker als het nodig is.
Wij doen het meestal op de bank, dan blijft het bed tenminste schoon. We moeten nu wel regelmatig een nieuwe bank kopen... OT: hier elke 2 weken ongeveer, hoeslaken van de kids vaker ivm snot etc..
1 keer per 1 a 2 weken. Mijn man kan heel onrustig slapen en zweet dan heel erg. Daar ligt het aan. Soms is het om de 2 dagen en een andere keer wat langer.
Klinkt me te goed, ik ga het van het weekend uitproberen! Ik haal het bed 1 keer in de week af op zondag, als het niet uitkomt sla ik een week over. Van onze uk elke week en zijn slaapzak wanneer het nodig is.