1 x per week. Elke donderdag. Is een gewoonte geworden Behalve als het vies is geworden door ons dan verwissel ik snel wat vies is geworden.
Lakens doen wij om de week en kussenslopen ieder weekend. Bed van mijn zoontje iedere week of vaker wanneer nodig. Uiteraard onze lakens soms ook vaker, als wij dat nodig vinden. Schoon beddengoed slaapt wel heeeeeerlijk!
Ik geloof er geen bal van dat dat echt waar is. Sensatiezender SBS zal het wel weer een beetje aandikken
Bed elke week, zomer vaak wel 2 keer in de week als het warm is. En kussenslopen elke dag. Bedje van dochter 2 keer per week ook
Als er veel activiteit is in bed if you know What I mean,dan verschonen we het daarna ook altijd Maar sowieso 1x per week.
1x Per week en het komt ook wel eens voor dat het na 1,5 week is. In de zomer als het echt warm is vaker! Die van de kinderen ook 1x in de week en soms zelfs 2x als ze een keer eens iets gespuugd hebben.
1 keer per week...maar dat is vooral omdat mijn man dat wil. Het liefst doet hij elke dag een schoon dekbed erop. Hij houdt heel erg van het schone dekbed gevoel. Als het aan mij lag was het om de 2 weken of 4 weken. Ik houd juist van de beslapen dekbedden
Ik denk niet dat de doelgroep van zp (moeders met jonge kinderen) onder die 33% valt. In ieder geval, dat hoop ik Ik denk dan eerder aan studenten, alleenstaande mannen ed, maar dat is misschien generaliserend. Hier 1x in 1a2 weken.