Misschien zit je ook op dit forum en kan ik je bij deze nog even bedanken voor de actie van vandaag in de Efteling. Beste man/vrouw/jongen/meisje, bedankt dat je onze bolderkar netjes in het daarvoor bestemde stuk parkeerde nadat wij in de stoomlocomotief waren gaan zitten. Okay, hij stond niet in de weg ofzo (naast een prullenbak), maar blijkbaar vond je het niet kunnen dat hij daar stond. Wel jammer dat je er vanuit ging dat je als "bedankje" zomaar de Jokie en Jet knuffel van onze 3 jarige zoon mocht meenemen, nadat je ook door onze andere spullen was gaan snuffelen . Gelukkig had je de luiers, billendoekjes en pannenkoeken laten liggen. Ik hoop dat jijzelf of jouw kinderen heel gelukkig worden van deze gestolen knuffels. Mijn zoontje was iig ontroostbaar! Karma zal vast nog wel een bezoekje brengen om je persoonlijk te bedanken!
Oh wat een rotstreek heb je het gemeld bij de efteling? Hangen daar niet overal camera’s enzo? Pff echt hondsbrutaal en triest zeg om dat te jatten.
Ach nee zeg, wat een domper op zo'n uitje. Blijf toch met je tengels van andermans spullen af. Hebben jullie nog een nieuwe knuffel kunnen halen?
Ja wel gemeld bij de efteling, maar denk niet dat ze voor knuffels alle camera beelden gaan nalopen en de betreffende personen/persoon gaan opsporen
Misschien ook niet echt handig om zulke belangrijke spullen onbeheerd te laten. Maar wel echt super naar dat ze weg zijn Fatsoen is soms weer ver te zoeken.
Ja gelukkig wel, ik had niet zonder thuis willen komen. Hij slaapt namelijk al een jaar lang dag en nacht met deze knuffels
Het lag niet in het zicht. Het lag onder een rugzak en 2 zomerjasjes Ze zijm dus ook echt door onze spullen gegaan en hebben de wagen ook nog eens ergens anders neergezet. De wagens die er naast stonden waren meer afgeladen met spullen haha En daarbij... hoe onbelangrijk/belangrijk de spullen ook zijn, je blijft gewoon van andermans spullen af! En ook nog eens knuffels die duidelijk van een kindje zijn!
Nee dat is ook zo... jammer maar begrijpelijk inderdaad. Ik dacht... wie wil er nou een knuffel stelen? Misschien een kindje geweest die dacht oh wauw deze kan ik meenemen. Dat zou het voor mij dan nog een beetje rechtvaardigen. Waren de knuffels al een jaar oud?
Yup, hadden ook al de nodige vlekken etc aangezien ze nog wel eens te eten kregen van mijn zoontje haha
Onbegrijpelijk dat er zulke mensen rondlopen, een ander kindje verdriet doen door zijn knuffels te jatten.. echt triest ben je dan.
Ach arm ventje Vreselijk zulke mensen. Hier heeft een ouder de knuffelmuis van mijn zoon meegenomen bij het kdv. Er is een bericht verstuurd naar alle ouders dat deze knuffel van een ander kindje is maar hij is na 2 weken nog niet terug. Gelukkig accepteerd ie de reserve muis maar ik was not amused.
Misschien wel. Diefstal is diefstal, tenslotte. Wat een rotzakken zeg. Ik snap niet dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven. Ik hoop dat je zoontje flink over zijn knuffel heeft gehoest, gesnottert en gekwijlt van te voren en dat ze er een lekkere verkoudheid aan overhouden, ofzoiets. Een mens mag hopen, tenslotte.
Vreselijk! Knuffels jatten van een kind... Gadver wat triest. Dat vind ik voor het kind dan weer een beetje zielig. Die kan er ook niks aan doen dat zijn/haar ouders zo zijn.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde dat ik hoop dat degene die de knuffel gepikt heeft die verkoudheid krijgt. Niet een eventueel kindje, natuurlijk. Het staat ook wel een beetje raar opgeschreven.