Elke week. Ik vind het gewoon makkelijk om alle bedden op een vaste dag te verschonen, dan hoef ik me ook niet af te vragen hoe lang het er al op zit etc.
Ik ben best wel vies zo te lezen 1 keer in de 2 weken zomers vaker , Laat ik maar zeggen dat ik een 2 persoonsbed voor mezelf heb dus dan mag het
Elke week, hier doet de schoonmaakster het. Meestal haal ik ze wel zelf af. Het bed vd kinderen soms nog vaker als ze bv erg hebben gesnotterd of gekwijld in bed.
Nooit! Dit vind ik het stomste huishoudelijke klusje dat er is. Dus dit doet mijn man... geen idee hoe vaak, ik controleer hem niet, maar vaker dan ik zou doen En er ligt regelmatig een andere hoes op.
Hier 2 keer per week zowel ons bed als van de kleine, als er iemand ziek is of als het nodig is vaker.
Standaard 1 keer per week. Maar het ligt eraan hoe ondeugend die week is, anders 2 keer . Bedden v/d kinderen worden 2 keer per week verschoond.
Op zaterdag of zondag haal ik ‘s ochtends alle bedden af en mijn man maakt ze eind van de dag allemaal weer op, want daar heb ik echt een hekel aan
Dit topic is al eens eerder hier geplaatst. Toen viel me ook al op dat best veel mensen best regelmatig verschonen. Wij doen het maar één keer per twee weken (Tenminste de hulp doet dat voor ons).
1 keer in de 2 weken. Ik ben best allergisch maar als ik het 1 keer in de 2 weken doe heb ik nergens last van. Oja, ik gebruik mijn handdoek 2 keer. 2e keer voor mijn haar. Ik stofzuig de laatste tijd maar 1 keer per week ( in de keuken veeg ik dan even snel met een veger en blik) Ramen wassen 1 keer per 5 jaar. Als ik er aan denk. Buiten wordt het gedaan. Als dat niet zou gebeuren dan doe ik het ook niet. Ik loop met schoenen aan in huis.