Dochter is acht maanden, dus nog geen dreumes. Maar als ze niet poept dan meestal vier keer. Bij het opstaan, voor lunch, voor middagslaapje, en voor echt slapen. Als ze poept dan extra. En jij?
hier meestal bij het opstaan 20 minuten later weer want dan heeft hij gepoept, na zijn middagslaapje na zijn fruithapje dan poept ie weer na het avond eten en voordat hij naar bed gaat en soms rond 11 uur voordat ik op bed ga check ik hem altijd als zijn luier vol aanvoelt dan weer een schone luier en tussendoor als die gepoept heeft
Hier is het 3 keer perdag ze poept als ze haar slaapje heeft gehad dus dan verschoon ik haar en dan weer met het avond ritueel
ehm, even tellen: - 's ochtends bij opstaan - voordat hij zijn middagslaapje gaat doen - rond etenstijd - voordat hij zijn bed in gaat en uiteraard verder waar nodig. Dreumes komt nu op een leeftijd dat hij het meer en meer zelf kan aangeven als hij gepoept heeft, dus dat is wel handig
Zo vaak als nodig is. Wel 8-10 keer per dag. Ik loop zelf ook liever niet met (een beetje) natte broek.
Bij het opstaan, en dan hier ook 20 minuten later weer omdat 'ie dan gepoept heeft Dan na de lunch, na zijn middagslaapje en als laatste voor het naar bed gaan
Als hij opstaat gelijk voor de boterham (daarna naar bed) na het middagslaapje na het badderen Dus vier als hij tussendoor een poepie doet ook
ons zoontje is bijna 11 maanden, maar ik verschoon hem heel vaak. (ook een poeper poosje na het wakker worden trouwens). uit bed 20 minuten daarna ivm poep voor het ochtendslaapje na het ochtendslaapje voor de lunch vaak dan een poepbroek voor het middagslaapje na het middagslaapje voor/na het avondeten en dan voor het slapen gaan kom dus wel op een keer of 9-10
Bij het opstaan en voor hij naar bed gaat(tenzij de boel nog droog is of als hij heeft gepoept en de luier is daarna nog schoon) en na het bad(maar dan daarna niet bij het naar bed gaan als de luier nog droog is). Komt neer op zo'n 6 keer per dag. Best veel eigenlijk, dure hobby met zijn pampers(verdraagt geen andere luiers).
Hier meestal 4-5x per dag. ( poept meestal 1x per dag, soms 2x' Hier ook alleen pampers, de rest werkt niet hier.
bij opstaan (altijd poepluier!) voor het middagslaapje Rond 16.00 weer voor het slapen gaan 's ochtends plast hij vrijwel niet, maar 's middags heel veel. Poepen doet hij zelden overdag.
Jeetje, voor de mama's die 9-10 keer per dag verschonen.. Dan ben je echt een klein kapitaal aan luiers kwijt!
Dennis is 1,5; - Gelijk 's ochtends als hij wakker wordt - Na het ontbijt, bij het wassen / badderen en aankleden - Voor zijn middagslaapje - Na zijn middagslaapje (want gepoept ) - Voor het slapen gaan 's avonds En waar nodig natuurlijk. Hij plast best veel dus het komt wel eens voor dat ik 'm tussendoor nog eens moet verschonen, zelfde met poepen, hij kiest tegenwoordig de meest onhandige momenten daarvoor dus --> weer een extra luier! Dus zo'n 5 - 6 x per dag.
hier ook een tijdje gehad: het-ik-kom-uit-mn-bed-en-ik-poep-een-kwartier-later Als de luier niet vol zat liet ik m gewoon nog even om tot na het ontbijt. Scheelde toch weer een luier. Een volle plasluier verschoonde ik altijd wel hoor. Nu nog steeds 5-6 keer per dag, soms vaker. Dochter poept soms nog wel 4-5 keer op een dag.
1) Na het opstaan. Vaak heeft hij dan gepoept. 1a) Zo niet, dan komt die ergens tussen 8 en 10 uur 2) Na zijn middagslaapje, of ervoor als hij veel geplast heeft en 1a niet van toepassing was. 3) Vaak 's middags weer een poepbroek, ergens tussen 16 en 17 4) Voor het slapen gaan een schone luier. Dus ergens tussen 4 en 5 keer. En soms ben ik te snel en was hij nog bezig met de grote boodschap -> extra luier.