Wij gebruiken gemiddeld 6 luiers per dag. Ze zitten dan niet super vol, maar dat lijkt me zo onprettig dus dan gewoon iets vaker verschonen.
Keer of 5 per dag gok ik. Hier een enorme broekenpoepert dus eigenlijk steeds na een poepluier. Een plasluier verschoon ik niet direct, die kunnen aardig wat hebben ( aan de nachtluier te zien) dus die verschoon ik niet bij wijze van spreken na elk plasje. Hier poept ze direct na het ontbijt dus verschoon dan pas de nachtluier ( dat kwartiertje langer...scheelt toch weer een luier). Dan vaak voor dr ochtend slaapje, na het fruit ( weer gepoept) Als ze wakker wordt laat ik m nog om, want ze poept ook weer direct na dr lunch, daarna verschoon ik dus weer. Dan voor of na dr middagslaapje ( afhankelijk van poepluier haha) en dan voor de nacht.
steeds als ik denk dat ie geplast of gepoept heeft. soms dus 4 keer op een dag, soms 10 keer op een dag. ik vind het zielig om hem met een volle plasluier te laten rondlopen. zou ik zelf ook neit kunnen waarderen. daarbij heeft denny een hele gevoelige huid, dus die moet gewoon echt worden verschoond na een plasje
hier nooit na het opstaan wel regelmatig een flinke plasluier hier wordt meestal alleen gepoept als er gegeten wordt of meestal net erna en dan zijn het ook flinke knallers
idd, hoe groter de maat, hoe minder luiers er in het pak zitten (pampers iig) hier ook gemiddeld 4 of 5 keer verschonen
vanwege de hoge kosten ben ik bij een grotere maat ook overgestapt op bumblies. scheelt bijna de helft
Hier Als ze opstaat voor het middagdutje s middags nog een keer s avonds voor het slapengaan En natuurlijk mocht ze een volle luier/poepluier hebben
5 keer per dag (al vanaf 10 maand ofzo) Opstaan na het eerste slaapje na het tweede slaapje voor het slapen gaan en ergens in de dag zit nog een poepluier
Bij het opstaan Voor het middagslaapje Voor haar fruit Na het avond eten Voor het slapen gaan En als ze tussendoor gepoept heeft, dit is vaak voor haar middagslaapje en na het avondeten. Maar ook wel eens op hele andere momenten
zo vaak als nodig opstaan (1) voor slapen en na het slapen 2x (totaal 4. Alleen bij volledig droog dan liet ik 'm zitten) voor het avondeten en bij elke poep (die kinderen van mij hadden de neiging om meermalen per dag te poepen) slapengaan vaak dus