Wat hebben jullie aan de muren in de babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fafje, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Ik wil de kamer btj gezellig maken, maar hou niet van "standaard' schilderijen....wat is nog meer leuk aan de muren? (behalve dan foto's)

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Voorlijk gebkleurd strepen behang, en verder 2 kleine schilderijtjes. Verder niks bijzonders.

3. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Wij hebben herbruikbare/verplaatsbare stickers van dieren, makkelijk en weer eens wat anders ;)

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zie mijn album.

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Wij hebben een muursticker met een gedichtje en zo'n plankje boven de commode. Voor de rest geen foto's ed aan de muur gehangen.

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Aangezien we spachtelputz hebben in het hele huis was behang dus niet mogelijk. We zijn dus gegaan voor wat fotolijstjes en deze muurdecoratie van woezel en pip.

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Mijn dochter (was natuurlijk al wel wat ouder) heeft zelf geverfd! We hebben kleuren van haar kamer gebruikt, het ziet er heel leuk uit!

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik heb zelf wat kleine vierkante doektjes in vrolijke uni kleurtje's geschilderd. en heb er vervolgens leuke jungle stickers op geplakt. was voor nog geen 10,- klaar alles gehaald bij de action!!

9. fafje

fafje Niet meer actief

Bedankt voor de reacties dames....ja wij hebben 2 witte muren en 2 grijze muren, de babymeubels zijn ook wit met grijs...en badspulletjes allemaal zilverkleurig....Maar wij hebben ook een plankje die dus op de grijze muur komt...Nou wil ik die witte muur een btj gezellig maken...maar wel t liefst in grijs/zilver..
    Ik moet gewoon even een speurtocht maken...

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben met grote (30cm), witte, houten letters de naam van onze dochter op de muur. Erg mooi vinden we zelf! :)

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb een muurschildering van winnie the pooh in de kinderkamers

12. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
  13. fafje

fafje Niet meer actief

Ohja dat is een goed idee, om die op te hangen ;) leuk!

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben aan de ene kant van de kamer behang met boederijdieren en aan de andere kant komt een straks een strook met boerderijdieren of een paar vergootte boederderijdieren. Nu staat er boven het bedje het hemeltje, dus die neemt behoorlijk wat zicht weg op de muur. Zodra die weg is, komt dat andere er.

Je zou ook iets met zilveren of witte sterren ofsow kunnen doen? Of van die witte ikea fotoplankjes neer kunnen hangen en daar accesoires ozpetten: een zilveren spaarpotje, grijze en witte knuffeltjes, een paar mooie houten blokken...

Succes!! sas

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Piepschuim letters (met naam van kind) met een leuk motiefje/behangetje of kleurtje.
    Voor onze zoon (in de maak:D) hebben we de letters in dezelfde kleur als de muur er tegenover, antraciet-metallic.
    Voor mijn dochter letters met een pipbehangetje.
    Voor beide zitten de letters boven het bedje/ledikantje. Tenminste, daar komen ze want ze zijn nog in bestelling;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wat mij heel leuk lijkt bij die kleuren zijn plakspiegels in verschillende vormen. Bij Action schijnen ze ze te hebben in sterren en bij de Xenos met vlinders bijv... tis maar een ideetje :)

17. fafje

fafje Niet meer actief

super ideetjes!! Daar kan ik wat mee!! k was best even inspiratieloos...ik hou namelijk van heel veel dingen NIET hihi

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier hetzelfde alleen waren die van ons onbehandeld en heb ze zelf zilver gespoten. Ziet er heel stoer uit.

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wij hebben een behangboom gemaakt. Erg leuk geworden!

20. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ik heb wat leuke fotolijstjes gekocht en een heel stel leuke kaarten die daarin passen. Heb er 3 naast elkaar hangen, en kan nog eens wisselen. Lees hier ook erg leuke ideetjes!

Deel Deze Pagina