Ik wil de kamer btj gezellig maken, maar hou niet van "standaard' schilderijen....wat is nog meer leuk aan de muren? (behalve dan foto's)
Wij hebben een muursticker met een gedichtje en zo'n plankje boven de commode. Voor de rest geen foto's ed aan de muur gehangen.
Aangezien we spachtelputz hebben in het hele huis was behang dus niet mogelijk. We zijn dus gegaan voor wat fotolijstjes en deze muurdecoratie van woezel en pip.
Mijn dochter (was natuurlijk al wel wat ouder) heeft zelf geverfd! We hebben kleuren van haar kamer gebruikt, het ziet er heel leuk uit!
ik heb zelf wat kleine vierkante doektjes in vrolijke uni kleurtje's geschilderd. en heb er vervolgens leuke jungle stickers op geplakt. was voor nog geen 10,- klaar alles gehaald bij de action!!
Bedankt voor de reacties dames....ja wij hebben 2 witte muren en 2 grijze muren, de babymeubels zijn ook wit met grijs...en badspulletjes allemaal zilverkleurig....Maar wij hebben ook een plankje die dus op de grijze muur komt...Nou wil ik die witte muur een btj gezellig maken...maar wel t liefst in grijs/zilver.. Ik moet gewoon even een speurtocht maken...
Wij hebben met grote (30cm), witte, houten letters de naam van onze dochter op de muur. Erg mooi vinden we zelf!
Wij hebben een wit met zilveren kamertje en daar hangen oa 3 van deze mandjes onder elkaar aan de muur. Zitten luiers in, knuffeltje en wat rommeltjes. Handed By Wallbox Zilver | Decoratie | Baby-Dump
Wij hebben aan de ene kant van de kamer behang met boederijdieren en aan de andere kant komt een straks een strook met boerderijdieren of een paar vergootte boederderijdieren. Nu staat er boven het bedje het hemeltje, dus die neemt behoorlijk wat zicht weg op de muur. Zodra die weg is, komt dat andere er. Je zou ook iets met zilveren of witte sterren ofsow kunnen doen? Of van die witte ikea fotoplankjes neer kunnen hangen en daar accesoires ozpetten: een zilveren spaarpotje, grijze en witte knuffeltjes, een paar mooie houten blokken... Succes!! sas
Piepschuim letters (met naam van kind) met een leuk motiefje/behangetje of kleurtje. Voor onze zoon (in de maak) hebben we de letters in dezelfde kleur als de muur er tegenover, antraciet-metallic. Voor mijn dochter letters met een pipbehangetje. Voor beide zitten de letters boven het bedje/ledikantje. Tenminste, daar komen ze want ze zijn nog in bestelling
Wat mij heel leuk lijkt bij die kleuren zijn plakspiegels in verschillende vormen. Bij Action schijnen ze ze te hebben in sterren en bij de Xenos met vlinders bijv... tis maar een ideetje
super ideetjes!! Daar kan ik wat mee!! k was best even inspiratieloos...ik hou namelijk van heel veel dingen NIET hihi
Hier hetzelfde alleen waren die van ons onbehandeld en heb ze zelf zilver gespoten. Ziet er heel stoer uit.
Ik heb wat leuke fotolijstjes gekocht en een heel stel leuke kaarten die daarin passen. Heb er 3 naast elkaar hangen, en kan nog eens wisselen. Lees hier ook erg leuke ideetjes!