Ik ben nu 17 weken zwanger en ik heb haast geen buikje. Zelfs aan komen doe ik nog niet echt. Ik ben niet zwaarder geworden maar nu is dus mijn vraag: Is dit normaal voor een eerste zwangerschap? Wanneer kregen jullie een buikje van de eerste? Groetjes lucky.
Hoi, Pas sinds een paar weken groeit me buik ineens enorm hard. Denk dat het met ongeveer 18 weken was dat het echt ging groeien. Dus denk dat je bijna aan de beurt ben om te gaan groeien hoor. Succes Linda
Bij mijn eerste duurde het ook langer voordat ik een buikje kreeg. Ook kwam ik bijna niet aan die zwangerschap. Ik was na de bevalling 75 kilo terwijl ik er 80 was toen ik "erin" ging. Bij de tweede kon ik al met een paar weken mijn gewone broeken niet meer aan. Groetjes Monique
bij mij kreeg je pas echt een zwanger buikje te zien rond de 24 weken, dus maak je geen zorgen hoor. Nu ziet iedereen het wel.
bij mij kon je het ook al zien met 12 weken. Ben nu 23 weken zwanger en heb een buik van iemand die 8 maanden is haha. Alleen mijn buik is gegroeit meer niet en ben pas 6 kilo bij gekomen dus het valt allemaal wel mee en maak me ook niet druk erom. Vindt het gewoon een groot wonder allemaal
verschilt enorm per persoon. ik ben 17 weken en 13 kilo aangekomen en heb een flinke buik. het staat nu wel al veel meer stil nu. dat buikje komt echt nog wel hoor mijn vriendin loopt 3 weken op mij voor en bij haar zie je ook nog haast niets.
Mijn buik kwam ook pas vrij laat; heel veel mensen konden het denk ik nog niet zien toen ik 20 weken was. Ook omdat ik nogal stevig van mezelf was. Maar toen het ging groeien ging het ook hard! Gewoon afwachten, het komt vanzelf. En juist lekker toch, dat je niet veel aankomt?
Ik had bij mijn twee andere zwangerschappen een enorme buik. En dat terwijl ik van mijzelf vrij normaal en slank van postuur ben. Ik had op het laatst echt moeite om mijn billen af te vegen.. Bij deze derde lijkt het niet anders te worden. Mijn collega wilde zo graag een grote buik maar hij bleef zo klein toen ze zwanger was. Ik geloof dat ze pas in de zevende maand echt zwangerschapskleding ging dragen. Vreselijk vond ze dat. Overgens is ze bevallen van een zoon van ruim 4700 gr. Achteraf is ze wel blij want haar buikje is weer vrijwel strak. Ik heb daarintegen zoveel striaie op mijn buik dat het lijkt of ik mijn persoonlijke navigatiesysteem bij me draag gr, Evalyn
Bij mij kwam het buikje ook pas toen ik al over de helft (20+ weken) was hoor! En het is nog helemaal goedgekomen, op het laatst deinsden de mensen verschrikt terug als ze eerst mijn buik zagen en daarna mijzelf, haha! En dat terwijl ik met 34 weken al ben bevallen. Ze zeggen overigens dat het bij een tweede veel sneller komt maar er is tot nu toe deze keer ook nog niet veel te zien hoor! Ach komt allemaal vanzelf. En wat de anderen al zeiden, klein buikje, dan heb je des te sneller je figuur weer terug!
Hey, Bij mij begon mijn buik te groeien toen ik 20 weken was,dus maak je echt geen zorgen. Je wilt natuurlijk pronken met je buike maar nog even geduld
Bij mij was t bij alle (4x) zwangerschappen snel te zien. Ging zelfs mega snel. Maar toen mijn moeder zwanger was van mij kon ze gewoon haar eigen spijkerbroeken aan die ze dicht kon maken dmv zo'n grote veiligheidsspeld, en dat tot de dag vd bevalling. Niemand geloofde dat ze zwanger was. Dus het verschilt heel erg.
Dit verschilt per persoon. En geloof me, in het begin wil je zo snel mogelijk een buik om het iedereen te laten zien (of juist niet om het nog even te kunnen verbergen voor bijv. je baas). Op het eind dan zit die buik in de weg en wil je er vanaf. En dan is je buik weg.... en dan mis je hem opeens Jouw tijd komt nog...
Ik wil natuurlijk wel een beetje pronken met mijn buikje op het werk lopen ze al te zeuren: jij hebt helemaal geen buikje, zeg Daar word ik soms wel een beetje gek van hoor. Heel de wereld mag zien dat ik een kleine krijg. Maar we wachten geduldig af. Groetjes luckky.
Hoi, bij mij begin je ook wat te zien....ook al lijkt het nog op een patatbuikje... maar er is iets zichtbaar... Het was ook ineens... binnen 1 dagen had ik ineens een buikje... Groetjes
Ik ben nu 12 weken maar bij mij zie je nog helemaal niks (maar dit zal wel kunnen kloppen met 12 weken denk ik) vraag me af wanneer het buikje komt. Mijn moeder zij laatst nog tegen me dat ik mijn buik dik aan het kijken ben. Het lukt alleen niet zo Groetjes Sonja
Bij mij ging het na 16 weken ineens heel snel! Heb nu al een flinke buik, is nu alweer een stuk groter dan de foto in mijn album van vorige week! Terwijl mijn moeder getrouwd is toen ze 4 maanden zwanger was van mijn broer en haar trouwjurk (maatje 36) nog flink moest worden ingenomen! Komt vanzelf, lekker genieten! Liefs Chris
Ik ben nu bijna 10 wkn en heb een buik van iemand van zeker 25 weken (gemiddeld genomen dan hé). Hoewel ik dat zelf helemaal niet erg vind, krijg ik bergen commentaar voor mijn kiezen. In de trant van jee, nu al zo'n buik, zijn het 'r geen 2? En meid ik wil jouw over 9 mnd niet zien hoor! Of ik dacht dat jij nog helemaal niet zo ver was. Heel grappig bedoelt waarschijnlijk, maar niet echt tof. Het jammere is wel dat wij het graag nog even voor ons zelf wilde houden, maar dat dat echt niet meer ging. Bij moeder en oma waar ook bij alle zwangerschappen van begin af aan zwaar zeg maar.
Bij mij gaat het ook niet super snel.. maar mensen zien het al wel duidelijk. Krijg van iedereen complimenten dat m'n buikje zo mooi voor uit staat Hihi..