35 weken en pijn aan mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik ben vandaag 35 weken zwanger. Alles gaat goed behalve op de zwangerschaps kwaaldjes na dan maagzuur enz je kent het wel, maar sinds een week of 3 heb 4 heb ik last van mijn boven buik rekken doet heel erg pijn maar de buik sinds 3 dagen krijg ik ook echt krampen.mijn buik word ook keihard het lijkt als een voetbal zo hard. vanacht draade de kleine en het deed het echt pijn en schrok eigelijk wakker. mijn vriend zij wat is er, zei ook weet niet wat er gebeurde maar dit voelt anders dan mijn vorge zwangerschap herken dit niet.

ik wil ook niet zo snel aan de bel hangen bij de vk.
    ze lag 4 weken geleden overdwars afgelopen 2 weken lag ze weer naar beneden maar ze had nog wel ruimte maar ben bang dat ze misschien toch weer gedraait is. of iets.

help me.

ik smeer mijn buik elke avond in met olie of creme.
    ik heb me rustig gehouden vandaag en gisteren.
    ik weet het ook even niet meer.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd altijd bellen hoor. Mijn zusje had ook zoveel pijn als mijn neefje toen die tijd schopte of draaide. Zij bleek gekneusde ribben te hebben van zijn geschop.

Weet je wat het is. Je kan beter 10 keer te veel bellen als 1 keer te weinig. De vk heeft dat ook liever.

Deel Deze Pagina