zou hij bang zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dames,

sinds kort weten we dat ik zwanger ben. we zijn er allebei blij mee. Dit is trouwens niet onze eerste, onze eerste word 0ver 2 weken 1 jaar.
    Ik heb het nieuws al aan mijn vader broer en zussen verteld. mijn vriend daarentegen..alleen aan een goede vriend van hem en nog iemand maar niet aan zijn ouders en broer. zou hij bang zijn om het te vertellen? omdat we best jong (24 allebei) en omdat we zo kort na elkaar nog een kindje krijgen? normaal verteld hij letterlijk alles aan zijn ouders maar nu....

waarom zou hij dan eingelijk bang zijn. we hebben ons huisje, werk en verzorgen en voeden de kleine heel goed op. we hebben niks van niemand nodig alleen af en toe komt oma of opa oppassen dat is alles.

ik snap het niet en wil hem ook niet pushen om het te vertellen maar ergens wil ik toch weten wat er nou eingleijk aan de hand is.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Heb je het hem al gevraagd? Kan goed dat hij het toch een beetje spannend vind en misschien vind hij het prettiger om het samen te vertellen. Zou het toch even overleggen met hem. Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik had alleen gevraagd of hij het al verteld had en hij zei nee nog niet..dus toen heb ik het maar laten zitten.

en ik denk echt dat hij bang is..ik ken hem zo goed, hij vind het niet te spannend om te vertellen. en hij is niet iemand ie in de spotlight wil staan om the big news op het juiste moment te vertellen. bij maddi had ie dat ook niet gedaan. het is gewoon allemaal zo raar. het maakt me zo onzeker.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook zeggen: gewoon vragen, daar kom je het verst mee. :)

5. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Misschien is hij bang voor de reactie. Omdat het zo kort op elkaar is (ben nu ook zwanger en mijn dochter is 10 maanden oud en heb reacties gekregen of het een ongelukje is?!?!)

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

denk dat ie gewoon geen zin in rare reacties heeft en zoiets heeft van het is nog aar net , ik wacht wel even..

Ik zou er niet te moeilijk over denken, mijn man heeft het in zijn werksfeer en vrienden pas vorige week vertelet , terwijl wij het al vertelde vanaf 7 weken..simpelweg omdat hijde behoefte nog niet voelde om het te vertellen.
    Hij zei: ach ze zeggen toch o gefeliciteerd of jee wat snel,
    heel nuttig.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien wil hij eerst de drie maanden afwachten..?

Deel Deze Pagina