aargh ik baal hier zo van

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Oct 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ik heb een enorm sterke en snelle hartslag van mezelf...

dit wil zeggen dat als ik me probeer te concentreren op enige beweging in mijn baarmoeder is het enige wat ik voel en wat alles overheerst mijn hartslag..................... :evil:

wilde ik even kwijt

ik zei zoveel dames die al zo vroeg in de zwangerschap wat voelen en ik had bij geen enkele zwangerschap dat geluk omdat ik alleen mijn hart voel

:(

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je graag wat wil voelen. Geduld is nou ook net niet de sterkste kant van de meeste vrouwen (hier spreekt een ervaringsdeskundige haha).

3. Niet meer actief

precies ergenis nummer 1 op dit moment

WACHTEN! bah :x

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zit ook al contstant te wachten of ik wat voel.... Gisteravond dácht ik even wat te voelen. Een soort van 2 'klopjes' (zenuwtrekje idee) Maarja, dit had ik voor 1,5 week of 2 weken (weet niet meer precies) ook al en dat waren dus mijn darmen :(
    Ik zelf heb gelukkig geen snelle of sterke hartslag, maar ik zie wel mijn hartslag als ik naar mijn buik kijk :)

5. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik voel de kleine nu wel van binnen maar van buiten niet. Als ik in mijn liezen voel, dan voel ik dus idd ook mijn hartslag.
    In het begin waren het echt zeldzame rare klopjes die leken op mijn darmen, en nu schrik ik er soms echt van. Het voelt raar en duidelijk dat het mijn kleine is!

Ik hoop wel dat je je kleintje snel gaat voelen, is veel te leuk namelijk!

Groetjes Daphne

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Heel veel hebben dat als ze zover zijn... de trapjes zijn nog vrij zacht maar de bloedvaten in je buik worden natuurlijk ook flink tegen de buikwand aangedrukt. Als je straks wat verder bent zijn de trapjes een stuk duidelijker en heb je er ook minder last van... ik merk nu al een verschil met een paar weken terug

7. Niet meer actief

ik weet wel hoe het voelt (ik heb al twee kids) maar mijn hartslag zorgt er zelfs voor dat ik soms heel zacht heen en weer ga op het ritme van mijn hart <zo sterk is die> :confused:

daar kunnen die kleine voetjes van mijn baby nog niet tegenop :(

na de twintig weken begon ik pas echt mij zoon en dochter te voelen (waarschijnlijk daarvoor ook al alleen niet gemerkt...

maar even daarnaast is het wel gezond zo'n sterke hartslag dat je lichaam er zelfs van gaat bewegen? Ik heb het eigenlijk nooit nagevraagd bij de HA of VK

Share This Page