Hoe vaak vrijen jullie om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtjeee28, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak vrijen jullie nu je zwanger probeert te worden?

1. Elke dag

2. Om de dag / 4x per week

3. Alleen rond vruchtbare periode en verder wanneer we zin hebben

4. 1 - 2 keer per week

5. 2 - 3 keer per week

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Wij gaan nu ook beginnen om de dag en zoals SweetPrincess het zegt op en na eisprong elke dag eens proberen en zien wat dat geeft :) Hier geen ovu testen meer. Gewoon de natuur zen gang laten gaan. Werkt dat niet over 3 rondes, dan mss maar weer ovutesten.
    Wij hadden voor onze kinderwens genoeg aan een keertje of 4 per maand ;)

2. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Bij mij ook geen peil op te trekken... soms wel 3x in de week (dan heb ik het te pakken ;) soms maar 1x in de 14 dagen :$
    in mijn zwangerschap had ik een erg hoog libido, ik wilde dan wel elke dag hihi

3. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13

Gecondoleerd! sterke:(

Wat jij zegt herken ik, toen wij probeerde zwanger te worden van de 1 toen waren we er elke maand druk mee bezig.
    In de maand dat ik zwanger raakt uiteindelijk. Was dat de nicht van mijn man plotseling op 35 jarige leeftijd overleed.
    We hadden toen ook begrafenis en hebben dus ook maar 1 keer gevreeën. schijnbaar in de vruchtbare periode, maar was wel zwanger!:) Dus dat is altijd een herinnering daaraan.
    Hoop dat jullie ook deze maand als nog een geluk mogen hebben.

Liefs ( wilde ik even zeggen)

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier geen 'moetjes'. Als ik merkte dat mijn eisprong eraan kwam ongeveer om de dag. Maar alleen als we beide zin hebben anders niet. Gelukkig hebben we niet vaak 'geen zin' :)
    Mijn vriend wist trouwens niet wanneer mijn vruchtbare dagen waren (eisprong gokte ik ook). Ik wilde het niet te veel plannen allemaal.

5. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    We hebben (bijna) elke dag seks. Dit omdat we dat heel leuk vinden. Dat hadden we al voor we gingen beginnen aan een kindje en dat hebben we nu ook nog steeds.

6. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Dank je wel meid!
    Wat erg ook van de nicht van je man :( Jeejtje zo jong!

Ik hoop ook dat het deze ronde raak is, het zou een mooie herinnering zijn aan idd.

7. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    In de vruchtbare periode om de dag. Heeft alleen niks geholpen. Nu net 1x en jah hoor zwanger. Haha

8. Logan

Logan Niet meer actief

We proberen wel elke dag. Dan voelt het ook echt alsof we goed bezig zijn. ;)

Deel Deze Pagina