Hoihoi, Sinds een week heb ik van die rare symptomen, al paar keer duidelig geweest daarbij benen als lood met lopen, veel honger (trek) .. Sinds gisteren avond sterk ruikende urine. Ik was bezig met ovulatie testen om mijn eisprong te kunnen vinden ( moeilijke cyclus na stop pil) ben in november gestopt die geeft elke dag zelfde kleine vage steepje aan.. Ik denk niet aan een zwangerschap maar zouden deze symptomen daar dan toch bij passen? Iemand ervaring met deze symptomen? Thankksss!!!
Hoe zijn je cyclussen na pilstop? De hoeveelste cyclus is dit? Op welke cyclusdag ben je begonnen met ovulatietesten? Als je je eisprong nog niet gehad hebt, is een zwangerschap dus ook niet mogelijk.
Ik heb 6 maart mn 1e menstruatie weer gekregen, deze was 27 dagen 1 april kwam de volgende (dus netjes opzich toch? Ik ben 10april begonnen met testen met ovu tot vanmiddag, elke keer een klein vaag streepje.. Maar deze symptomen heb ik nooit eerder gehad, ook knallende hoofdpijn vaak en dan hele dagen.. Je gaat twijfelen op den duur he
Deze symptonen heb ik dus ook en heb er net een topic over gestart maar ik denk dat mijn ei al is geweest...ik vraag me ook af eisprong of zwangerschap