dom dom dom

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tuttie, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb nu sinds een week mijn spiraaltje laten verwijderen om te proberen om zwanger te worden.
    nu houdt ik overal rekening mee, maar ik heb gisteren tijdens het uiteten er helemaal niet aangedacht dat je geen rauw vlees mag eten en heb ik een medium doorbakken steak gehad :x
    hebben jullie dit ook wel eens gehad?
    ik moet er blijkbaar toch nog wel aan wennen dat ik rekening moet houden met mijn voeding en hoe erg is dit dat ik dit 1 keer niet heb gedaan? ik heb ovutesten en daaruit blijkt dat ik nog geen eisprong heb gehad, dus zwanger ben ik nog niet.
    voor de rest ben ik heel goed bezig hoor, ik rook en drink niet en eet veel (goed gewassen) groente en fruit.
    zouden jullie deze maand nu niet meer klussen of zouden jullie wel blijven proberen om zwanger te raken?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey, dat geeft helemaal niks hoor dat je dat hebt gegeten!!! zover ik weet mag je het gewoon eten zolang je niet zwanger bent! en daarbij heb je de eerste 6 wkn van de zwangerschap ook nog geen directe band met de baby dus zou het ook geen kwaad kunnen!! niet zo druk maken meid!!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zolang je nog niet zwanger bent, mag je alles gewoon eten hoor!
    Is geen enkel probleem.

Pas als je zwanger bent, is het vroeg genoeg om je eetgewoontes aan te passen.

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sta er alsjeblieft niet ZO erg bij stil!
    Zeker nu je nog niet eens je eisprong hebt gehad.. Het kan echt niet zoveel kwaad als je aan het begin van een eventuele zwangerschap rauw vlees eet.
    Ik weet niet vanaf de hoeveelste week het wel is maar wat ik begreep
    heb je de eerste weken niet eens een bloedverband met het vruchtje :)

Probeer gewoon te genieten van je leven en af en toe een keer rood vlees is heus geen ramp.
    Vroeger werden er ook kindjes geboren en toen wisten ze nog niet dat dat allemaal schadelijk was ;)

Als je zwanger bent oke.. das een ander verhaal dan moet je er wel een beetje op gaan letten maar dan nu al nooit meer rood vlees, nooit meer alcohol, nooit meer kaneel, nooit meer als 3 kopjes koffie op 1 dag, nooit meer... sja nooit meer heel veel dingen tot dat je zwanger bent :)
    Dat zou betekenen dat ik heeeel veeeel dingen al ruim een jaar niet mag :$

Deel Deze Pagina