Ik stond vanmiddag weer heel ongemakkelijk bij de kassa met een zwangerschapstest. Kennen jullie dit ook? Voel me dan zo betrapt ofzo terwijl het natuurlijk helemaal niet raar is. Ben benieuwd hoe anderen dit beleven!
Vooral als de cassiere er opmerkingen over maakt (spannend meid!) of uitleg geeft (bij twee streepjes is het raak, duh!!) ....heb laatst mijn man op pad gestuurd. Het is net als condooms kopen...
ben hem in een andere plaats wezen halen. Kon ze niet vinden,dus moest ernaar vragen bij de kassa Ik dacht bij me zelf als ik maar geen rood hoofd krijg... zo stom , ben 28jr, dan mag je er toch onderhand wel een nodig hebben? Dus ja, ken het gevoel..
Is helemaal niet gek hoor, meiden! Volgens mij worden die dingen zoooo vaak verkocht (door ons natuurlijk..) Lekker schijt aan hebben! En laat ze maar lekker denken daar achter die kassa!
hahahha ja had ik ook. en het was echt ontzettend druk in de kruidvat. Zeker 7 mensen achter mij in de rij. Dus die vrouw nog achter de kassa: wilt u nog uitleg over de test? Ik zo ehm nee ik weet hoe het werkt. Okee veel succes hahahahaha
haha.. nou fijn te lezen dat ik niet de enige ben! Vooral de opmerking idd, wilt u nog informatie over dit product? Mijn hemel, ik ben toch niet achterlijk! Ach ja ze doen ook maar hun werk maar toch...
nou ik het uitgebreid bij de da een test gekocht. zelf gekekenn hoe en wat. predictor vergeleken met clear blue vond er niks geks aan. maar dat komt dan misschien ook door de verkoopster.. ik voelde me wel op me gemak...
nou hier anders ook wel eens snel in lunchpauze een test gaan kopen en dan maar hopen dat je geen collega's ziet haha
Ik stond ook een keer bij de kassa, met een zwangerschapstest en de man achter de toonbank heel tactisch "u weet hoe de termometer werkt? "
Nou ik denk ook ff lekker rustig in me pauze ff een testje halen.... Wil ik er net 1 pakken zie ik daar toch een collega lopen . Oeps....snel maar iets anders gepakt en gewacht tot ze de winkel uit was. Maar de 1e keer had ik er ook wel een beetje moeite mee hoor, maar nu niet meer!
ik had een tijdje geleden een paar pakjes tegelijk gehaald, gewoon ook voor reserve, want bij ons in de kruidvat zijn ze blijkbaar erg gewild staat er zo'n jong ding van een jaar of 15 achter de kassa en zegt: "Ow, u was er nog niet van overtuigd dat het zou lukken?" :x ik stond echt even met een mond vol tanden, wat een brutaal wicht. ik heb uit verbaasdheid niet eens wat teruggezegd. haar tijd komt ook nog wel! *evil grin*
haha toch wel herkenbaar. Ik heb ze nu de laatste keer online besteld: lekker makkelijk. Maar de keren dat ik in de winkel stond heb ik wel even goed om me heen gekeken of ik niemand bekend zag.. maar vragen ze echt of je weet hoe je ermee om moet gaan??!? Dat verwacht ik wel bij een geneesmiddel maar niet bij zo'n testje. Gelukkig heb ik die vraag nog niet gehad, vrees dat ik anders een lachstuip krijg haha