ik moet nog heel lang wachten ik heb gister mijn ei gehad. dus nog 12 dagen moet ik wachten! jij nog maar 5 zie ik spannend
Ik heb nooit getempt of ovutesten gedaan. En wij hebben nooit zitten rekenen of we vandaag 'moesten' vrijen. Deden het alleen als we daar zin in hadden. Bij m'n eerste zwangerschap waren we er zelfs niet eens écht mee bezig; misschien hebben we het die hele cyclus maar 3 keer gedaan. Ik was toen in de tweede ronde zwanger. Bij de tweede keer deden we het (bijna) dagelijks, niet alleen rond de eisprong. Toen was ik zelfs al in de eerste ronde zwanger.
Hier elke dag zo'n beetje. Had op zaterdag m'n eisprong en hebben geklust op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. En was de eerste ronde meteen zwanger Succes met zwanger worden!
oke nou super! wij hebben deze cyclus als volgende geklust. 7 8 9 10 11 12 geklust 13 maart niet en 14 maart ei sprong gehad. 14 maart 2 x geklust en 15 maart geklust. ik baal ervan dat we 13 maart niet hebben geklust maar ja het is al weer zo! heb ik nu nog steeds wel kans om zwanger te zijn deze maand? nou ja worden kan het natuurlijk nog niet wezen. maar wie denkt ja en wie denkt nee?
corina 83@ ja dat kan natuurlijk ook. wij vinden het ook heerlijk om vaak te sexen. dus ja waarom niet. liefs
zo dat is knap geschoten hihi. jammer dat het een mk is geworden. ik zie dat je meer hebt gehad. verschrikkelijk meis. sterkte ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en het een plakbeeb is! liefs
hier maar 1x, 3/4 dagen voor ei... Manlief moest namelijk geopereerd worden ijdens mijn vruchtbare dagen, maar ondanks dat toch raak!
Hoi, Heb lang ovulatietesten gebruikt, maar de laatste keer was ik het zat. Toen heb ik naar mijn lichaam "geluisterd". Had rekbaar slijm en toevallig (gewoon omdat we zin hadden) 2 dagen achter elkaar en verder niet en na maanden is het eindelijk raak! Nu hopen dat het goed gaat natuurlijk.
zo te zien word er toch veel meer om de dag gesext dan elke dag. nou ik hoop maar dat het deze maand bij ons uitkomt en dat is elke dag. liefs
vorige maand elke dag geklust en helaas niet zwanger! soms denk ik hoe kan dat dan? maar ja we gaan er deze maand gewoon weer voor! we zien het wel
Ik heb ook ergens gelezen dat elke dag juist niet goed is. Om de dag beter om zaadjes te sparen Ik begin toch te geloven dat je er maar beter niet teveel mee bezig kan zijn, maar het dus gewoon maar op zijn beloop te laten. Alleen zooo moeilijk omdat als je het besluit neemt dat je kinderen wilt, elke maand te lang is, vind ik in ieder geval. Nou we blijven ons best doen. groetjes
ja dat klopt. maar er is ook uitgewezen dat wanneer mannen met slechte kwaliteit sperma elke dag klaarkomen dat hun zaad bij 80% beter werd en bij 20% slechter of geen verandering. en ik denk dat dat ook zo werkt bij mijn man. dus daarom proberen we het deze maand op die manier. ik denk toch dat je uiteindelijk gewoon de lucky shot nodig hebt. liefs
Afgelopen maand hebben we geklust op dag 9, 11, 14,15,16 en 18. (dag 14,15,16 had ik knal positieve ovulatietesten maar door hevige steken op dag 18 had ik het idee dat toen mijn eisprong was) en zie mijn banner Je hoeft dus helemaal niet de hele cyclus om de dag of elke dag te klussen, als je rond je vruchtbare periode maar wat regelmatiger gaat vrijen.
zoals jullie hebben gevreeen zo hebben wij deze maand ook gevreeen nou ik hoop dat ik net zo'n mooie banner als jou mag hebben hihi