Hallo, Ik zit met het volgende. Bij mijn eerste dochter was ik zo zwanger namenlijk ronde 2 Nu duurt het wat langer. Ik gebruik ovulatie testen dus weet wanneer mijn ei is. Wij vrijen vanaf dag 7 om de dag en tijdens positieve test 4 dagen achter elkaar. En toch tel ik niet aan. Na de daad blijf ik een half uur liggen. Ik vroeg me af vrij ik misschien teveel of juist te weinig of op de verkeerde dagen. Ik zou graag u mening hier over willen. Ik ben 33 mijn man 47 We hebben nu 1 dochter van 7. Alvast bedankt voor reactie.
Hoi, de kans op een zwangerschap is slechts 20%, ook als je rondom je eisprong gemeenschap hebt. Het is dus heel normaal dat het even duurt. Het duurt gemiddeld 10maanden bij stellen. Als het langer dan een jaar duurt dan adviseren we contact op te nemen met de huisarts. 4dgn na je eisprong is niet heel zinvol omdat een eicel maar 12uur leeft. Natuurlijk met je wel rekening houden dat de test misschien niet altijd klopt. Groeten Evelien
Oke dat begrijp ik. Heb je nog tips m.b.t. hoe vaak je het het beste kan doen? De een zegt om de dag en de ander zegt dat je een week voor de eisprong het beste iedere dag kan doen. Wat is uw advies hierin? Bedankt de genomen moeite alvast!
Hoi, Om de dag is goed inderdaad voor zover ik weet ivm de kwaliteit van het zaad wat af neemt als je het iedere dag doet. groeten evelien