Hey meiden, Ik zie nu overal die leuke bakjes met narcissen erin. Helaas is mijn vriend allergisch voor bollen en boomschors... dus ik heb zelf het vermoeden dat narcissen niet gaan werken... Nu zoek ik een leuk kleurrijk plantje om binnen neer te zetten voor het raam, ik heb er 2 cactussen staan, maar ik wil meer 'bloem' hebben jullie ideetjes? liefs
ja aan gedacht... maar k weet niet.... ik wil t wat opfleuren. Ik dacht aan dat verticaal tuinieren ( heb nog een schroef over in de woonkamer ) maar geen idee wat het kost?
Blauwe druifjes? Ik heb ook hooikoorts, maar die gaan prima en staan lekker kleurig! Soms kan je ze in zo'n leuke bokaal kopen (bij bij de AH zelfs)
Ik kan nog aardig goed tegen narcissen hoor moet ik zeggen!! Je moet het alleen niet echt binnen handbereik zetten zeg maar. De blauwe druifjes heb ik op het tafeltje naast de bank maar de narcissen op het dressoir... Bij de AH, nu in de aanbieding meis!! Echt leuke glazen
planten die geen of nauwelijks hooikoorts klachten opleveren: - Leliesoorten - Jasmijn - Brem - Bloembollen - Azalea - Lavendel - Goudsbloem - Lobelia salvia
Bedankt meiden! het zijn primula's ( ofzo??) geworden! Erggg leuk! Heb 3 kleurtjes rood, roze en wit. Daarnaast toch maar 2 bakjes met narcissen proberen kijken hoe mijn vriend zich houd.