Ik heb gekozen voor 5 a 6 x per week.. Maar eigenlijk had ik ook kunnen kiezen voor 3 a 4 x.. Was het namelijk meestal om de dag.. maar soms vaker..
vroeger waste ik mn haar elke dag. Het was dan ook echt elke dag vet. Toen ben ik overgegaan op om de dag wassen. En nu is het steeds aan het eind van de 2e dag vet . Ik denk dus dat je je haar kan "trainen" om langere tijd niet vet te worden. Ik zou dus nog wat minder kunnen wassen, maar ik heb een hekel aan douchen zonder shampoo en daarom laat ik het maar bij om de dag.
Ik was mijn haar meestal om de dag, maar als ik er veel rotzooi in heb gedaan zoals haarlak, dan was ik het iedere dag.
Ik was het het liefst zo min mogelijk, het valt echt belabbert net na het wassen. Als het vies aanvoelt dan wassen, dus het hangt er echt een beetje vanaf hoe vaak per week.
Echt grappig dat er blijkbaar 2 types vrouwen zijn: 1 waarbij het haar alleen goed kan zitten als het net gewassen is 1 waarbij het haar juist niet goed kan zitten als het net gewassen is Ik hoor bij de laatste groep
Het liefst zou ik het elke dag wassen, maar dan gaat mijn verf er zo snel uit. Dus ik was het om de dag.
Ik ook elke dag, met shampoo en cremespoeling. Anders is m'n haar écht vet en ik ga niet met vet haar rondlopen.