Ik douche elke avond en was 1/2 keer per week m'n haar of vaker als het vettig wordt. Ik kijk altijd een beetje naar hoe het eruit ziet . Mijn haar is meestal vrij droog dus ik probeer het wassen te beperken.
2 x per week. Als ik het vaker was dan wordt mijn haar steeds vetter en mijn hoofdhuid droger en krijg ik veel jeuk. Mocht het vet zijn dan doe ik mijn haar snel in een staart.
Ik was mijn haren minimaal 1xx per dag. Soms zelfs 2x. Ligt er gewoon aan hoe vaak ik op een dag onder de douche sta. Altijd als ik douche was ik mijn haar.
Mijn haar kan niet vet worden. Heb op reis eens twee weken niet kunnen wassen en toen werd het langzaamaan eindelijk vet. Ik was maar een keer per week.
Ik was m'n haar om de dag. Heb een dikke bos kort haar waar aardig wat zooi in gaat (een soort van pasta en een flinke lading haarlak). Kan het er zo net 2 dagen mee doen, maar de 3e dag moet het echt wel weer gewassen worden...
Om de dag. M'n haar went zo snel aan het wassen. Als ik het elke dag doe wordt het echt heel snel vet, dus dan maar om de dag.
Ik was het iedere dag met water, maar echt shampoo'en en conditioner'en doe ik 2 keer in de week. Anders wordt het echt te droog en springerig.
Om de dag. Soms iedere dag als ik er schuim en dergelijke in doe. Als ik mijn haar iedere dag was krijg ik giga jeuk op m'n hoofd en als ik het langer dan 2 dagen niet was is het vet. Dus ja, om de dag dan.
Toen ik nog langer haar had om de 3 dagen, maar nu het korter is om de 2 dagen, kort haar wordt iets sneller vettig blijkbaar, misschien omdat het meer wappert
eerst altijd elke dag, dan zit het mooier. Maar sinds ik voor de eerste keer zwanger ben geworden, om de dag. Omdat mijn huid niet tegen elke dag douchen kan. Eigenlijk zit het nu ook elke dag goed
Minimaal om de dag...of als het niet wil zitten, elke dag! Ik heb krullen (van mezelf) en vrij lang haar en die krullen zijn op z'n mooist als ik het regelmatig was, maar in elk geval niet elke dag shampoo... soms alleen uitspoelen/ cremespoeling.