Normaal gesproken elke dag. Maar nu ik zwanger ben wordt het veel minder snel vet en was ik het om de dag. En dan is het niet echt heel vies, maar vind ik het muf ruiken. Ik fohn en stijl het daarna wel elke keer dus ik vind het niet erg dat het nu wat minder moet
Iedere dag, en gebruik ALTIJD de shampoo van Andrélon Perfecte krul of Perfecte Glans. En nooit créme spoeling. Dit is de enige shampoo die mijn haar echt mooi houd! (kan zo een reclame beginnen haha) Als ik mijn haar niet was, vind ik het gewoon muf ruiken, en het valt gewoon niet goed in model!
Hier 3-4 keer per week! Mijn haar is helemaal niet snel vet en ik heb een hekel aan mijn haar als het net gewassen en opgedroogd is! Lijk wel een plumeau dan!
Ik was het iedere dag, als ik het een dag oversla verander ik in een vuurspuwend hoofdafbijtend monster.....
3 á 4 keer per week. Dus om de dag. Doe het liever nog minder. Vind het wel heerlijk om mijn haren te wassen, maar ik heb een erg gevoelig hoofdhuid. Heb er ook speciale shampoo voor. Als ik het elke dag zou wassen dan heb ik geen hoofdhuid meer over
Op dinsdag, vrijdag en zondag.. dus 3x per week. Iedere dag vind ik echt te vaak, dan wordt mijn haar steeds vetter!Dondag spray ik wat droogshampoo op de meest vette plekken.
Elke dag, als ik het 's morgens gewassen heb is het 's avonds al weer vet. Soms dus zelfs wel twee keer per dag.
Elke dag! Ik neem iedere dag een douche, dus worden m'n haren vanzelf nat. Kan ik ze net zo goed wassen.
Heb gekozen voor 3 a 4x maar het zal in de praktijk meer 3x p week zijn. Ligt er een beetje aan hoe enthousiast ik geweest ben met de schuim die ik er in kneed (soms schiet ik uit met spuiten en smeer ik het er toch allemaal in ). Doorgaans alleen bovenop maar als ik ergens heen ga (anders als winkel of bij vriendin thuis oid) dan doe ik overal (heb lang haar tot over BH bandje) als ondersteuning van de slag in mn haar. En dan red ik het maar 2 dagen voor het van het een op het andere moment vreselijk vet is.
Ik was mijn haar 1 à 2x per week, omdat het anders juist droog wordt. Verder douche ik 's ochtends en ik heb lang haar en geen tijd om daar lang mee bezig te zijn. Dus mijn haar was ik in het weekend en/of op mijn vaste vrije dag. Tenzij het vies is of stinkt door zwemmen of rokerige ruimte of zo. Dan douche ik een keer extra, 's avonds.
Ik was mijn haar 3 x in de week ook op vaste dagen i.v.m. zwemmen (chloor) Ik heb krullen en van te veel wassen wordt het 1 pluizenbol. Ook kam ik mijn haar maar een paar keer per maand. Sinds ik dit doe met de benodigde haarspul ben ik na 18 jaar eindelijk trots op mijn krullen.
elke dag. En soms wel 2 keer per dag. Ik heb sinds mijn puberteit zo snel vet haar niet normaal. Je wil echt niet over staat zo erg. En soms als ik heb gewerkt. Heb een pet op. Door zweet of zo weer lekker douche was ik ook weer mijn haren.
om de dag, als ik het elke dag doe ben ik net een ontplofte rat. Nee heel pluizig en droog. Moet wel bekennen dat ik nu ook wel eens elke dag doe alleen omdat ik het lekker vind onder de douche...zeker nu ik vaak moe ben. en als mn haar dan nat is moet er wel shampoo/conditioner in anders blijft mn kam erin haken.
Iedere dag! Ook met shampoo en conditioner. Als ik dit niet doe, voel ik me echt vies en zit mijn haar voor geen meter. Krijg regelmatig complimenten over mijn haar, dus zo slecht zal het wel niet zijn.