hoe vaak wassen jullie het boxkleed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimmetjuh1981, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hallo

ik vroeg me af hoe vaak jullie het boxkleed wassen
    lijkt mij namelijk dat het niet echt goed is voor de kwaliteit
    liefs kim

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik heb er 2 en doe het om de week zogezegt.
    Dus de ene week ligt de een in de box,en de ander in de was en dan de ander in de box.

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ik deed het boxkleed alleen in de was als hij smerig was. Verder echt niet.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik heb een dunne (grotere) onder liggen, en een dikkere (kleinere) er bovenop. Ik doe de onderste in de was als ie vies is, de bovenste gaat ongeveer 1x per twee weken, of eerder wanneer hij vies is.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wanneer die vies was. En soms gebeurde dat best vaak. In het begin viel het nog wel mee omdat ik toen veel op kon vangen met een luier, maar na mate ze ouder werd niet meer. Er waren dagen dat ik er twe per dag nodig had. Had het maar geen boxkleed moeten worden hoor! Die dingen zijn er toch om te wassen?!?

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier gemiddeld 1x per week of eerder als hij heel vies was natuurlijk!

7. verse mamma

verse mamma Actief lid

27 aug 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst niet zo vaak, werd niet echt vies.
    Sinds ze op d'r buik ligt met enige regelmaat zeker om d 1 a 2 weken. evenals haar knuffeldoekjes, knuffels en andere wasbare speeltjes.....want alles wordt vakkundig ondergekwijld:p

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik kan dat ding blijven wassen. Maar was het 1x per week, of eerder als het echt nodig is. Tegenwoordig leg ik een hydrofiel luier onder Thijs zo wordt het meeste opgevangen.

9. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het ook zodra hij vies is. Gelukkig valt het wel mee, maar ik ga hem dan ook niet voor ieder vlekje uitwassen. Dat doe ik met een doekje zo vlug mogelijk op. Ik denk dat het hier zo 1x in de 3 weken is. Maar mijn zoontje zit ook niet zo vaak meer in de box, eerst was het elke week/om de 2 weken.

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Heb het voor geboorte 1x gewassen en daarna nog niet... wel 1x omgedraaid (beide kanten te gebruiken), maar wordt ook echt niet vies hier. klop het wel regelmatig uit, maar wassen vind ik niet nodig als 't niet vies is, hoor...

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik was het boxkleed ongeveer eens per week. Maar dan eigenlijk omdat het dan vies is. Milan spuugt vaak nog een uur na het eten. Als het boxkleed niet vies is was ik het ook niet hoor.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier worden ze meestal 1x per week gewassen, maar soms liggen ze er iets langer in en soms korter omdat ze vies zijn geworden.

Wij hebben onder de boxkleden nog soort matrassen zitten, deze hoezen worden meestal 1x per maand ofzo gewassen, ze worden eigenlijk niet echt vies omdat er een kleed op ligt en daarbij is het een super vervelend klusje omdat de hoezen er bijna niet om heen te krijgen zijn na het wassen en drogen ;).

13. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hier nu gelukkig ook een keer per week ongeveer. Sinds kort, want Mischa spuugt eindelijk niet meer zo veel. Nog maar een paar weken geleden moest het echt iedere dag, soms gingen er zelfs wel twee doorheen op een dag, zeker sinds hij fruit en groente kreeg.

Ze zijn er trouwens inderdaad niet mooier op geworden, maar ja daar is niets aan te doen.

Deel Deze Pagina