hallo ik vroeg me af hoe vaak jullie het boxkleed wassen lijkt mij namelijk dat het niet echt goed is voor de kwaliteit liefs kim
ik heb er 2 en doe het om de week zogezegt. Dus de ene week ligt de een in de box,en de ander in de was en dan de ander in de box.
Ik heb een dunne (grotere) onder liggen, en een dikkere (kleinere) er bovenop. Ik doe de onderste in de was als ie vies is, de bovenste gaat ongeveer 1x per twee weken, of eerder wanneer hij vies is.
Wanneer die vies was. En soms gebeurde dat best vaak. In het begin viel het nog wel mee omdat ik toen veel op kon vangen met een luier, maar na mate ze ouder werd niet meer. Er waren dagen dat ik er twe per dag nodig had. Had het maar geen boxkleed moeten worden hoor! Die dingen zijn er toch om te wassen?!?
Eerst niet zo vaak, werd niet echt vies. Sinds ze op d'r buik ligt met enige regelmaat zeker om d 1 a 2 weken. evenals haar knuffeldoekjes, knuffels en andere wasbare speeltjes.....want alles wordt vakkundig ondergekwijld
Ik kan dat ding blijven wassen. Maar was het 1x per week, of eerder als het echt nodig is. Tegenwoordig leg ik een hydrofiel luier onder Thijs zo wordt het meeste opgevangen.
Ik doe het ook zodra hij vies is. Gelukkig valt het wel mee, maar ik ga hem dan ook niet voor ieder vlekje uitwassen. Dat doe ik met een doekje zo vlug mogelijk op. Ik denk dat het hier zo 1x in de 3 weken is. Maar mijn zoontje zit ook niet zo vaak meer in de box, eerst was het elke week/om de 2 weken.
Heb het voor geboorte 1x gewassen en daarna nog niet... wel 1x omgedraaid (beide kanten te gebruiken), maar wordt ook echt niet vies hier. klop het wel regelmatig uit, maar wassen vind ik niet nodig als 't niet vies is, hoor...
Ik was het boxkleed ongeveer eens per week. Maar dan eigenlijk omdat het dan vies is. Milan spuugt vaak nog een uur na het eten. Als het boxkleed niet vies is was ik het ook niet hoor.
Hier worden ze meestal 1x per week gewassen, maar soms liggen ze er iets langer in en soms korter omdat ze vies zijn geworden. Wij hebben onder de boxkleden nog soort matrassen zitten, deze hoezen worden meestal 1x per maand ofzo gewassen, ze worden eigenlijk niet echt vies omdat er een kleed op ligt en daarbij is het een super vervelend klusje omdat de hoezen er bijna niet om heen te krijgen zijn na het wassen en drogen .
Hier nu gelukkig ook een keer per week ongeveer. Sinds kort, want Mischa spuugt eindelijk niet meer zo veel. Nog maar een paar weken geleden moest het echt iedere dag, soms gingen er zelfs wel twee doorheen op een dag, zeker sinds hij fruit en groente kreeg. Ze zijn er trouwens inderdaad niet mooier op geworden, maar ja daar is niets aan te doen.