Als hij vies is inderdaad.. maar bij mij ligt hij in de kast en we pakken hem als we het koud hebben of lekker onder het dekentje willen liggen.. Kan dus ook weken voorkomen dat we hem niet gebruiken..
Ik vergeet altijd mijn dekentje op de bank. Dan vind ik hem vaak met de grote schoonmaak tussen de kachel in onder het raam xD. Dan wel meteen in de was uiteraard
Hier gaat het dekentje zo'n 1x per maand in de was gok ik, tenzij het eerder vies is. Hier geen huisdieren en de kinderen zijn al wat groter en knoeien niet zoveel meer, anders zou het denk ik wel vaker zijn
Denk eens per week. Ligt er een beetje aan hoe vaak hij gebruikt is. En wie er onder heeft gezeten. Als mijn zoon hem heeft gebruikt sowieso die avond. Want dan zit er gegarandeerd wat aangesmeerd.
Wat wassen sommigen hem vaak! En dan 1 keer per maand ook nog weinig noemen Wij hebben twee dekentjes en die was ik hooguit eens per 2 maanden. Met name als ik vind dat ze niet lekker meer ruiken.
Ik heb 4 dekentjes en was er 1 per 2/3 weken denk ik maar dat komt omdat een kind hem weer eens ergens heeft laten dweilen
Hier ligt nooit standaard een deken op de bank omdat ik het rommelig vind staan en de hond gaat ermee aan de haal. Hij ligt in de kast en pak hem alleen als ik het koud heb. Ga ik naar bed dan gaat die terug in de kast. Verder zit hier nooit iemand onder een deken dus hij zal niet snel vies worden dus ik was het zelden tot nooit en anders koop ik wel een nieuwe
1-2x per jaar Maar ter verdediging: geen huisdieren, hij ligt nooit op de grond en ik ben de enige de hem gebruikt.
Och ja, nou je het zegt, die kunnen ook wel eens in de was . Euhm....niet vaak dus, net zoiets als de kussenhoesjes, 1 a 2 keer per jaar? Maar scheelt dat we geen huisdieren hebben die erop liggen en we ze alleen zo nu en dan over onze benen heen leggen in de avond, dus echt vies wordt t ook weer niet.
Ik zat me al af te vragen, ga ik er over beginnen of doet iemand anders het. Die mogen hier nodig eens gedaan worden, realiseer ik me door dit topic. Want die komen nog minder vaak aan de beurt dan de dekentjes.
Ik noem mezelf (in dit geval tenminste ) juist efficiënt, aangezien ik alleen was als hij vies is. En hij is zelden vies dus wordt ook zelden gewassen