We hebben twee kleden voor op de bank. Elk kleed ligt er 1 dag op en beland daarna in de wasmand. Betekent dus wel dat we na die 2 dagen even geen dekentje meer hebben, want zo vaak wassen we niet. Maar vind t wel zo fris om het maar 1 dag op de bank te hebben, want poes heeft een blaasprobleem dus laat de laatste tijd regelmatig wat lopen op de bank. Dat trekt wel in zo'n dekentje... Gelukkig kunnen we evengoed nog veilig op de bank zitten zonder dekentje: poes doet 't gelukkig alleen in t midden vd bank. Lang verhaal kort: in de praktijk betekent het meestal dat beide kleedjes iedere week gewassen worden.
1 x in de 2 weken of vaker als nodig blijkt. We hebben geen huisdieren en verder mogen de kinderen niet op de bank eten.
Omdat het super lekker ruikt als ze uit de was komen. Maar sierkussens gaan hier ook echt 1 keer in de 6 weken de was in.
Zelfde vraag, hoe dan? Mijn gordijnen gaan hooguit 1 keer per jaar, als ik dat al haal . Dat vind ik altijd zo'n p*kkewerk, en ook niet nodig overigens .
Mijn dekentje is ook echt van mij, die gaat heel zelden de was in. Minder dan 1x per jaar. Geen huisdieren, geen kinderhandjes met chocopasta, gelukkig Mijn dochters hebben ook allebei een dekentje, dat ligt op hun bed en slepen ze bv op zondag ook lekker mee naar beneden - die gaan in de was tegelijk met hun beddengoed.
2 x per jaar ofzo. Hij ligt er meestal niet in de zomer en overdag is hij vaak opgevouwen en mijn kinderen mogen niet eten op de bank.
@Ysabella heb jij ook gordijnen met van die ijzeren haken? Haal je die er dan elke keer vanaf en er weer op?
Als je vies is? Ik lig er eigenlijk alleen onder, nadat ik ben gedoucht meestal en ik drink en eet vrijwel niet op de bank (water en af en toe wijn daargelaten) dus heel vies zal hij ook niet worden. maar ik gooi ze er morgen gelijk weer even in haha
Hoe dan?! Een keer per 6 weken, bij mij 2 keer per jaar en dat is vaak. Die dingen hangen alleen maar Ik voel me echt een gare huisvrouw na dit topic. Terwijl ik volgens mij echt mega schoon ben. Dacht ik dan
Dit id.. want ik gebruik m niet elke dag. Daarbij wordt een dekentje echt niet vies als je 'm een keer even om je heen slaat.
Ja hier idd ook. Maar als ik m lange tijd niet gebruik was ik m wel. Oh en natuurlijk als er iets van drinken overheen gaat dan ook
Waarom? Ik snap hier serieus helemaal niks van. Bankkleedjes was ik niet. Nog nooit ovee nagedacht zelfs. Gordijnen eens in de paar jaar, en bankussentjes hooguit 2x per jaar.