Haha overal voedsel! Hier ook. Pasgeleden had ik blijkbaar ook de kinderstoel niet goed schoongemaakt want toen ik op de grond lag om een knikker te pakken zag ik spaghetti aan de onderkant van de kinderstoel zitten. HOE DAN en echt jongens, ik ben echt heel schoon
Schoonmaakdoekje. Als het echt begint te stinken en er vlekken in zitten. (Overigens vind ik vaatdoek ook een heel verwarrend woord. Je zou denken dat daarmee de afwasafdroogdoek mee wordt bedoeld, maar vaak gaat het dan toch over het beruchte gele aanrechtdoekje...)
Als ie onwelriekend ruikt haha of vlekken heeft. Kan na 1 maand zijn, kan na 1 week zijn Ik gebruik het nooit, is voor de mannen....
Neeee hahahaha ieeew. Die gaat dagelijks in de was met 1 keer in de maand loopt ie vanzelf wel naar de wasmachine vrees ik haha Al gebruik ik geen vaatdoekje en de mannen wel. Ik pak keukenrol
Dat is hier dus ook he. Zo irritant. Ik heb er zelf een hekel aan. Kinderen die wat vies worden en bv rode mondjes hebben van de spaghetti ok. Maar dat het in hun haar terecht komt of ergens tussen het shirt nee, daar kan ik dus echt niet mee leven. Dus ik loop altijd te poetsen en op te letten, te regelen en noem maar op. En dan komt mijn man... die eet wat koekjes en POEF. De hele bank of achter zijn bureau alles onder de kruimels.
Ik ging er wel vanuit, maar vond jouw antwoord zo grappig onder de vraag hoe het met de vaatdoekjes zit
Ik heb er 2 en die gebruik ik tegen elkaar in. Elke week gaat er 1 in de wagen komt de andere op de bank.
ik vind dat al dat wassen omdat het zo lekker fris is echt overbodig. Gewoon zonde van al dat water en de energie.
Eens. Wij hangen veel dingen regelmatig uit om te luchten. Niet uit een raam ofzo maar echt op de waslijn. Ook met bv winterjassen e.d. Kan geen wasmiddel tegenop Scheelt m.i redelijk veel wassen.
Klopt wel, hoor, maar daarentegen draai ik maar 5 wasmachines per week. Volgens mij ver onder het gemiddelde dus dan kan ik mij wel een extra deken wasje permiteren
Je beschrijft het heeeel goed. POEF! Ik word helemaal gestoord van al die kruimels. Het mooiste is dat je meestal maximaal 5 minuten kunt genieten van het resultaat als je de stofzuiger er door hebt gehaald...
Ik heb twee fleece deken en die was ik eens in de een/twee weken. Ligt er een beetje aan hoe smerig het word. Maar ze worden iedere dag wel gebruikt door een dreumes en kleuter en ik heb de motoriek van een dronken goudvis op het droge dus er word nogal geknoeid
Ook hier iemand die ze maar 1 of 2 keer per jaar was. Kids liggen er nooit onder dus vies wordt hij niet echt
Ik wissel de dekens af dus om de dag een nieuwe erop Heb ook hondjes en kindjes die erop liggen Anders vind ik ze echt stinken