ik wil je niet pesten hoor maar babyshampoo is voor een volwassene niet echt goed. als je als volwassene en oudere kids deze regelmatig gebruikt word je haar sneller vet en vaak ook heel slap Babyshampoo is niet aan te raden voor volwassenen. Het is niet goed omdat de samenstelling van deze shampoo niet is aangepast op de hoofdhuid van een volwassene.
Om de 3 dagen, soms om de 4. In de zomer is het wel iets meer, omdat het dan vet wordt van het zweten. Als ik op zaterdag m'n haren moet wassen, maar ik moet nergens naartoe dan durf ik het al eens een dag uit te stellen. Heb heel gemakkelijk haar. Voordat ik uit de douche kom, is het al bijna droog ('t is ook wel kort geknipt). Zalig!
Normaal om de dag, maar als ik gesport heb vind ik het prettig om naast mijn lijf ook mijn haar te wassen, dus dan iets vaker.
voor ik zwanger was een keer in de twee dagen omdat het zo snel droog werd. Maar nu is elke dag zo vet dat ik het elke dag was.
Eens in de zoveel dagen. Ligt er net aan hoeveel mousse ik gebruikt heb, of hoe warm het is geweest. Gelukkig word mijn haar niet zo snel vet.
om de dag, en als ik in de rook o.i.d heb gezeten dan een keer vaker. wel elke dag conditioner anders krijg ik er geen kam door!
Mijn gewone haar was ik denk ik om de 2 dagen, mijn dreads op mijn achterhoofd misschien twee keer per jaar.
same here. Maak het wel dagelijks nat met douchen maar wassen doe ik maar heel weinig omdat ik erg eczeem krijg van shampoo. Mijn haar is trouwens zelden vet of vies.
1x in de twee weken? Ik was mijn haar om de dag. Als ik er langer ongewassen mee rond blijf lopen dan word het vet en gaat ook mijn hoofdhuid jeuken.