Toen ik zwanger was moest ik het eigenlijk iedere dag wassen, zo vet was mijn haar. Maar ik heb lang haar en ik vind het zo'n gedoe, dus toen deed ik het om de dag. Op dag twee maakte ik dan vlechten of een strakke knot met veel gel, dan leek het nog wel wat. Nu is mijn haar weer normaal, dus was ik het ongeveer twee keer per week. Ik draag het nu ook veel in vlechten of knotten, maar dat is omdat mijn zoontje er anders in blijft hangen. Maar da's een luxeprobleem.
Mijn haar is heel lang en ik was het 1 a 2 keer per week.Duurd een halve dag voordat het droog is.föhn het liever niet omdat het slecht voor je haar is(volgens mijn kapper). Nu ik opnieuw zwanger ben merk wel dat het erg snel vet word en dus zal ik het vaker moeten gaan wassen.
Bijna elke dag, maar komt ook weleens voor om de dag. Mijn haar zit gewoon beter in model nadat het net gewassen is. Vind het wel lastiger nu het weer langer is. Duurt het fohnen zo lang....zucht.....
Om de dag. Soms ook wel om de 2 dagen, maar dan moet ik het de laatste dag wel opsteken omdat het zo vet is.
Hier elke dag en als ik het een keer oversla dan maak ik het wel nat met water. Anders voel ik me nog vies.
Om de dag, met anti-roos shampoo en cremespoeling in de punten. Als ik het vaker was krijg ik meer roos, maar minder vaak gaat mijn hoofdhuid zo jeuken! grrr..kriebel kriebel.. Ik gebruik ook geen haargel, spray etc. Ik denk dat, dat ook scheelt. Anders zou ik het wel elke dag wassen. En als je kort haar heb was je het ook sneller gewoon mee onder de douche. Ik heb heel lang haar en dat was je niet ff snel mee. kus miek
toen ik lang haar had om de dag of om de 2 dagen. Nu ik heel kort haar heb, bij iedere douchebeurt, dus iedere dag/om de dag sowieso.
Over het algemeen om de dag, maar soms ook minder vaak of vaker als ik bijv. gesport / gezwommen heb.
Ik was mijn haar elke 4e/5e dag. Als ik het vaker was, wordt het ook weer sneller vet en dan zit je snel met zo een ritme dat je het iedere dag moet wassen...Wat opzich natuurlijk ook geen probleem is, maar ik gebruik het liefst zo min mogelijk producten voor mijn haar.
Om de dag, soms iets langer niet. Ik droog compleet uit van water, en als ik het elke dag was dan springt mijn hoofdhuid open
Elke dag, voel me dan veel frisser en dan zit m`n make-up ook veel beter! Ben ook verslaafd aan antiklit-haarspray, voor m`n gevoel zit m`n haar veel beter dan als ik het niet gebruik, heb halflang haar.