hoe vaak wassen jullie je haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door tjoebie, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik ook om de dag.

2. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Toen ik zwanger was moest ik het eigenlijk iedere dag wassen, zo vet was mijn haar. Maar ik heb lang haar en ik vind het zo'n gedoe, dus toen deed ik het om de dag. Op dag twee maakte ik dan vlechten of een strakke knot met veel gel, dan leek het nog wel wat. :D

Nu is mijn haar weer normaal, dus was ik het ongeveer twee keer per week. Ik draag het nu ook veel in vlechten of knotten, maar dat is omdat mijn zoontje er anders in blijft hangen. Maar da's een luxeprobleem. ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Elke dag anders kan ik m'n haar niet goed in model föhnen!

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Om de dag...Anders wordt het heel erg vet

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook om de dag

6. Mijn haar is heel lang en ik was het 1 a 2 keer per week.Duurd een halve dag voordat het droog is.föhn het liever niet omdat het slecht voor je haar is(volgens mijn kapper).
    Nu ik opnieuw zwanger ben merk wel dat het erg snel vet word en dus zal ik het vaker moeten gaan wassen.

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Om de dag, soms om de 2 dagen.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bijna elke dag, maar komt ook weleens voor om de dag. Mijn haar zit gewoon beter in model nadat het net gewassen is. Vind het wel lastiger nu het weer langer is. Duurt het fohnen zo lang....zucht.....

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Om de dag. Soms ook wel om de 2 dagen, maar dan moet ik het de laatste dag wel opsteken omdat het zo vet is.

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    elke dag, ik moet wel, heb erg vet haar.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier elke dag en als ik het een keer oversla dan maak ik het wel nat met water. Anders voel ik me nog vies.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Om de dag, met anti-roos shampoo en cremespoeling in de punten.
    Als ik het vaker was krijg ik meer roos, maar minder vaak gaat mijn hoofdhuid zo jeuken! grrr..kriebel kriebel..

Ik gebruik ook geen haargel, spray etc. Ik denk dat, dat ook scheelt. Anders zou ik het wel elke dag wassen.
    En als je kort haar heb was je het ook sneller gewoon mee onder de douche. Ik heb heel lang haar en dat was je niet ff snel mee.

kus miek

13. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hallo!

Ik was het om de dag. De andere dag maak ik het wel nat.

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

toen ik lang haar had om de dag of om de 2 dagen. Nu ik heel kort haar heb, bij iedere douchebeurt, dus iedere dag/om de dag sowieso.

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik was mijn haar om de 2 dagen, zo'n 3 keer per week dus.

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Over het algemeen om de dag, maar soms ook minder vaak of vaker als ik bijv. gesport / gezwommen heb.

17. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ik was mijn haar elke 4e/5e dag. Als ik het vaker was, wordt het ook weer sneller vet en dan zit je snel met zo een ritme dat je het iedere dag moet wassen...Wat opzich natuurlijk ook geen probleem is, maar ik gebruik het liefst zo min mogelijk producten voor mijn haar.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik was het elke dag.

19. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Om de dag, soms iets langer niet. Ik droog compleet uit van water, en als ik het elke dag was dan springt mijn hoofdhuid open :(

20. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Elke dag, voel me dan veel frisser en dan zit m`n make-up ook veel beter! Ben ook verslaafd aan antiklit-haarspray, voor m`n gevoel zit m`n haar veel beter dan als ik het niet gebruik, heb halflang haar.

Deel Deze Pagina