hier ook bijna elke dag! Zeker nu Valentino zelf wil gaan eten, af en toe zit hij zo onder de smurrie dat ik m 3x per dag om moet kleden haha Ach hoort erbij.
Wij wassen alleen in het weekeinde en soms 'savonds. We hebben piek en dal stroom dus is goedkoper in het weekeinde. Dan wassen we ook wel 2 dagen achter elkaar en dan is alles weg. Zo'n 6 wasmachines denk ik. Kleertjes die erg vies zijn of poepdingen die zet ik altijd in een emmer met vanish en gaan dan 's avonds de was in.
wij hadden het er laatst over of we de piek en dalstroom moesten laten omzetten. Ook omdat ik straks 4 maanden thuis ben, dan zal met name de computer vaker en langer aanstaan. De (af)wasmachines kunnen nog wel 's avonds en in het weekend. Denk dat we het even moeten aankijken.
Ik was allen volle wassen. Toen Giul net geboren was, wasten we elke dag. Nu wassen we ontzettend veel was in t weekend met 1 of 2 wasjes door de weeks.
Ik was iedere dag en als de bedden verschoond worden of een iets anders extra's dan meerdere op 1 dag zelfs
Hey, Ik was in het weekend de wasmand leeg + beddengoed enzo zijn dat vaak wel een aantal )3-4) machines. We zijn "maar" met zijn tweetjes maar hebben genoeg was
Toen we nog met z'n tweetjes waren; 3 wasjes in het weekend. Nu? Goh, om de dag mag dat ding wel aan ja! Meestal doet mijn dochter één dag met één set kleren. Bij ongelukjes draagt ze natuurlijk meerdere setjes op een dag...
Wij wassen alleen in het weekend en zijn met z'n vijfjes. Sinds we een nieuwe wasmachine hebben [7kg inhoud] wassen we nog maar 3 á 4 machines per weekend. Voorheen waren het er al snel 6, soms zelfs 7. Ben dus ontzettend blij met onze nieuwe wasmachine.
Toen we met z'n 2-tjes waren, wasten we alleen in het weekend (wel 4 wasmachines vol). Nu staat ie bijna elke dag aan en moet ik het echt bijhouden
aangezien ik, mijn man en mijn kinderen iedere dag andere kleding aantrekken en ik twee tot drie keer per week al het beddengoed van iedereen verschoon en iedere dag schone handdoeken hang in de badkamer..... vaak 2 a 3 keer per dag! 8)
Wow 2 tot 3 keer per dag? Das vaak... Als je een dagje overslaat loop je meteen achter dus en heb je na 2 dagen geen handdoeken enzo meer in de kast.... Ik was denk ik 2 keer per week. Maar we zijn ook maar met zijn tweetjes en doen maar 1 keer per week schone kleren aan.... Hahaha, grapje hoor! 2 Keer per week klopt wel denk ik, de ene week wat vaker en de andere week helemaal niet..... Groetjes Miep
Dat is veel zeg 2 tot 3 keer per week al het beddengoed verschonen! Ik doe dat 1 keer per week! Dan zal je mij wel een viespeuk vinden, Zelf probeer ik tijdens het "goedkope tarief" (23.00-07.00 uur en het weekend) te wassen. Dit komt er door de weeks op neer dat als ik 's ochtends vroeg op sta ik gelijk een wasje aanzet en mijn man hangt het dan op voordat hij gaat werken. Ik sta trouwnes niet speciaal voor de was op, ik moet dan gaan weken hoor! Maar op een dag als vandaag zet ik hem gewoon straks aan. Ook de vaatwasser draait 's nachts bij ons, is 's morgens alles lekker schoon. Gr Tamar
Hallo, Wij zijn met z'n viertjes. Ons derde kindje is op komst, dus straks met z'n vijfjes. Ik was echt niet elke dag. Meestal op maandag , woensdag en zaterdag. Op woensdag verschoon ik de bedden, dus dan heb ik alleen daar al minimaal 3 trommels van (met die gekleurde dekbedovertrekken). Soms doe ik ook nog wel een wasje tussendoor. De andere dagen hou ik dan om de was weg te werken, ik heb nl een gigantische hekel aan strijken. Straks zal ik het hier wel niet meer mee redden, dan zal ik elke dag wel moeten wassen, vrees ik. groeten, Anja
Ik was alleen in het weekend, 3 wasjes een witte op 60gr, een bonte op 40gr. en vaak nog een fijne was op 30gr. Maar ja dat wassen gaat vanzelf, die strijk... Grrrrrrrr