chicco mia of baby bjorn balance????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dotty, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat iemand me kan helpen? Ik twijfel tussen twee wipstoeltjes. De baby bjorn balance heeft hele goede reviews, maar eigenlijk vind ik hem zo lelijk om te zien. En de chicco mia (mr owl) vind ik erg leuk om te zien, maar vind ik helemaal geen ervaringen van op internet. Wie heeft er ervaring met 1 van de 2 wipstoeltjes en kan me helpen bij het maken van een keuze??

ALvast bedankt!

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier de babybjörn balance en vind hem echt super!!! Andere sitters op het kdv of bij zn oma's vind hij helemaal niets. Super leuk dat ze het ding zelf kunnen laten bouncen. Ik zou zeggen doen! Maar ik vind het uitzicht dan ook best meevallen. Wat vind je er zo lelijk aan als ik vragen mag?

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind hem zo saai om te zien. Andere wippers hebben leuke bogen (de boog van de balance vind ik niet mooi). Maar ik zie door de bomen het bos ook niet echt meer. Wipstoeltjes (met of zonder bogen en trilfuncties), schommelstoeltjes, speelkleden......Zo lastig om te kiezen.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Idd moeilijk om kiezen. Ik vind de babybjörn echt een oerdegelijk basisstuk. Maar er zijn natuurlijk nog zoveel andere leuke en mooie stukken he. Veel succes met kiezen!

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel! Ik heb van de babybjörn echt nog geen 1 negatieve review gelezen, dus ik heb wel erg veel vertrouwen in dat wipstoeltje. Maar ik ben gewoon heel slecht in het maken van keuzes.

6. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wij zijn heel blij met onze babybjorn wipstoeltje, ons zoontje zit er ook echt goed in. Je kan er ook hoezen voor kopen, maar wij vinden de basishoes prima.

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben jullie naast de wipstoel ook nog een schommelstoeltje/ swing en speelkleed voor op de grond (naast het kleed in de box)?

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    voordeel van de baby bjorn wipper is dat je m kan inklappen tot een plat geheel, zo kan je het makkelijk overal mee naartoe nemen:) IDEAAL

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Zal ik even wat relativeren dan? Ik heb de babybjorn ook gekocht op basis van de goede reviews op internet, en het is een prima stoeltje inderdaad, maar zo bijzonder vind ik m eerlijk gezegd niet. Mijn zoontje zit er goed in, en hij wipt inderdaad vrij makkelijk, maar hij zit er niet beter in dan in de stoeltjes bij de oppas of vriendinnen. En dan vind ik de BB dus wel een beetje prijzig. Niets mis mee verder, maar ik zou m dus geen tweede keer aanschaffen.

10. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Wij hebben ook de BabyBjorn en zijn super tevreden. Dochterlief zit er heerlijk in en hij wipt makkelijk. Ze had verborgen reflux, en ik vond het zo fijn dat dit stoeltje een van de weinige was die zo recht gezet kon worden. Verder idd erg ideaal dat hij helemaal plat inklapbaar is en verder vinden wij hem juist erg mooi :D Juist niet teveel toeters en bellen, maar gewoon lekker simpel en strak. Past prima in ons huis zo ;)

Succes met kiezen!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een speelkleed is wel fijn hoor, want je kindje hoort niet heel de dag in een wipstoel te zitten. Babies horen gewoon plat op de grond te liggen, vooral voor hun hoofdbalans is het belangrijk dat ze op hun buik liggen te spelen en met een maand of 4 gaan ze leren omrollen en dat doen ze ook liggend en niet in een wipstoeltje. Dit kan natuurlijk in de box, op een speelkleed, of gewoon lekker op een warm kleed op de vloer, het hoeft allemaal niet veel te kosten.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zeg de babybjorn! Ik vond hem geweldig. Echt veel beter dan de andere 2 wipstoeltjes die wij hadden!

Deel Deze Pagina