De mijne godzijdank ook! En hij zegt ook vaak hoe mooi ie me vind..Ik zeg ook vaak tegen hem dat ik van hem hou en hem een lekker ding vind Zelfs na 3 jaar zijn we nog smoorverliefd en mensen vinden dat soms een beetje raar (schoonzusje) Ik ben kei blij dat we elkaar zo leuk vinden en elkaar gevonden hebben en hoop samen oud te worden en veel kindjes te krijgen!!
Hier ook wel zo'n 6x op een dag! Ik zeg het minder vaak maar zegt altijd tegen hem hou ook van jou! Of love ya
Die van mij zegt het helaas ook niet zo heel vaak. Maar als hij het zegt dan is het wel zeer gemeend...haha
In het begin waren we zo'n vervelend klef stel dat steeds ' ik hou van je' zei. Op een gegeven moment begon dat te irriteren, want het werd routine zeg maar. Dus spraken we af dat we het niet meer zouden zeggen, maar het zouden laten merken door niet te zeggen dat we van elkaar houden maar ons ernaar te gedragen. Dat is veel leuker, althans vinden wij. Natuurlijk zeggen we het nog wel eens tegen elkaar, maar niet meer zo vaak als vroeger. Ik vind het super zo.
Hiij nooit. Maargoed, hoeft hij ook niet te zeggen,weet dat hij het wel doet. En ik zeg elke avond voor het slapen lofjoe.
nooit geteld hoe vaak, wel elke dag, denk varierend van 1 -3 keer per dag, met een knuffel erbij, en die knuffel vind ik eigenlijk fijner als die woordjes ik hou van jou.
Hij zegt het elke dag minimaal 1 keer. En belangrijker nog: hij laat het ook iedere dag weer zien. En ik ook naar hem toe. Nu ik zwanger ben is het helemaal erg Als ik bloot in de badkamer sta, staat hij echt met zo'n verbaasde en verliefde blik naar mijn buik te kijken (je kan nu net een klein bollinkje zien), en ik moet elke dag tot in detail vertellen wat ik allemaal voel enzo. Ik ben echt zo onwijs verliefd op 'm Terwijl ik hem al 15 jaar ken
Wij zeggen het ook heel vaak. "Live" tegen elkaar, aan het eind van elke telefoongesprek, in sms. Eigenlijk wel veel, maar ja, dat is er zo ingeslopen en we vinden het allebei leuk.
we zijn 12 jaar bij elkaar enneh nog elke dag een paar keer ik hou van je! Hihi zowel van mij als van hem, we zeggen het allebei vaak omdat het gewoon zo is!
Minstens 1 x p dag als we ons omdraaien om te gaan slapen (ik kan niet tegen hem aan liggen als we slapen...t is zo'n vreselijk warme straalkachel. Dan slaap ik niet) Maar doorgaans laten we het gewoon merken door n kus, knuffel, terloopse aanraking als we elkaar toevallig passeren in huis. Doen we trouwens ook bij de kinderen
ik denk ook z,n 5 keer per dag dat ik het tegen hem zeg en toch we kennen mekaar al 10 jaar nu een paar jaar samen dat wel maar we zijn helemaal niet klef het is gewoon de voornaam zo noemen we mekaar.en we hebben ieder onze "eigen" bank
elke dag! en dan vooral als hij gaat slapen, dan krijg ik een dikke kus met de woorden weet je? ik hou ontzettend veel van je!