Beide meerdere keren per dag, foon, sms, live... Maar wij zeggen eigenlijk altijd: "love you"!" En laten zien dat hij van me houd, doet hij ook, nu na 11 jaar nog steeds! Kreeg gister nog een onverwachts kadotje!(hartjes pandora bedel!) liefffff!
Mijn man zegt het ook niet zo heel vaak maar laat het me wel elke dag merken door kleine dingen dat hij ontzettend veel van me houdt. Daarom maakt het me ook niet zo veel uit dat hij het niet zo vaak zegt.
Hij zegt het eigenlijk nooit misschien 3 a 4 keer in het jaar Vind ik best jammer hoor, vind het leuk om te horen.
Elke ochtend als we opstaan en gaan slapen, daarnaast ook nog eens als we overdag aan de telefoon praten Dus gemiddeld wel 3 x per dag
Een aantal keer per week. Ik moet er niet aan denken dat ik het 5 keer per dag zou horen! Ik word er heel snel kriebelig van...
Hier ook dagelijks een paar keer. In elk geval als hij 'smorgens naar zijn werk gaat en als we gaan slapen 's avonds..
Wij zeggen het niet elke dag tegen elkaar, juist omdat we bang zijn dat het dan meer een vraag/antwoord situatie wordt... Denk dat we het ongeveer 1x in de week zeggen, wanneer we echt een moment voor onzelf hebben, dus niet gehaast wanneer de een de deur uitgaat of binnenkomt en niet het ge-ijkte na de sex... Gewoon echt in onze tijd dat ons meisje op bed ligt en wij lekker aan het kroelen zijn op de bank... Voor mij persoonlijk heeft het op deze manier ook meer waarde.. (maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening)
Heel gek.. wij zeggen het dan wel een paar keer per dag tegen elkaar..... maar ik zeg het wel gemeend altijd.. Dan zie ik hem en dan denk ik "oh wat hou ik toch van je" .. en dan zeg ik dat tegen hem..
Hier hetzelfde. Bel per dag meestal 2-3 keer en sms de hele dag door (lang leven onbeperkt sms-bundel) Het lijkt wel dat als je het zo vaak zegt, dat het gewoonte wordt, maar bij ons heb ik wel het gevoel dat het gemeend is. En dan als hij thuis is ook. We zijn nu ongeveer 5 jaar bij elkaar. Ik heb het daarintegen m'n ouders nog nooit tegen elkaar horen zeggen...
Ik dacht dat ik de enige was hij zegt dan; je weet toch dat ik van je hou..waarom moet ik het dan 100 keer tegen je zeggen.. je bent slim genoeg om het te onthouden
Meerdere keren per dag... als 1 van ons weggaat, aan het eind van een tel.gesprek, als er nog ruimte is in een sms, gewon zomaar, voor het slapen gaan en vaak moppelt iemand midden in de nacht ook nog wat... elke keer is en voelt het nog even gemeend, ff een knuffel, kus en zoiets horen vind ik altijd fijn en zo gaat het al bijna 8 jaar.
Ik ook niet eigenlijk Heb t voor zover ik me kan herinneren...mijn ouders ook nooit tegen mij horen zeggen... Ik kan me wel herinneren dat mn vader zei dat hij NIET van ons hield.... Dat heeft er toe geleid dat ik t dus WEL tegen mn kinderen zeg. En zij nu ook af en toe tegen mij. Ik krijg t darentegen niet over mn lippen tegen mn moeder... Voelt heel raar als ik dat wil zeggen. Heb dr wel ooit n brief geschreven met oa dat er in (dan maar zo als t normaal niet lukt ).