Eigenlijk bijna nooit...ik denk dat ik het op 1 hand kan tellen... Maar door bepaalde dingen/ handelingen weet ik dat hij van me houdt... (zou wel leuk zijn als hij het iets vaker zou zeggen met woorden...)
Zo, wat zeggen jullie het vaak tegen elkaar! Wij echt niet. 1x per maand. Maximaal! Krijg die woorden ook niet zo mn strot uit, bij mij gaat dat gevoel heel diep. Vind het ook steeds weer bijzonder als we het wel tegen elkaar zeggen. Elke dag lijkt mij zo'n gewoonte worden eigenlijk...
Iedere dag... Voor dat hij naar zijn werk gaat komt hij altijd gedag zeggen en zegt hij schat khou van je tot vanmiddag en dan overdags in smsjes of als hij belt ...
Dagelijks, zegt hij het niet zelf, dan krijg ik wel regelmatig een sms-je dat eindigt met "love you 2"
Wij zeggen het niet zo vaak tegen elkaar, ik al helemaal niet. Maar heel soms komt mijn man het wel bewust zeggen en dan ga ik nog ouderwets blozen ook hahaha.. Als we een beetje ruzie hebben gehad en het is weer goed, dan kan ik het niet nalaten een ik hou van jou, ik hou van jou een dag, een jaar, een eeuw liefde kan soms lente zijn maar ook een beetje sneeuw te zeggen tegen 'm. Alles een beetje fris verpakt, want een zwoel ik-hou-van-jou krijg ook ik mijn keel niet uit
Hier een paar keer per maand denk ik. Zal gek worden als ie t elke dag zou zeggen en dan zou t voor mij ook niets meer betekenen. Nu wel
Dagelijks als hij hier is, via smsjes, via mailtjes en als hij me belt.. klinkt misschien vaak, maar tis een bevestiging die ik nodig heb door eerdere ervaringen.. heerlijk vind ik het om het te horen
ik denk tussen de 5 a 10 keer per dag, via mail, sms en als hij weggaat, als hij thuiskomt.. voordat we gaan slapen.. vind het wel leuk.. ik ben er zo aan gewend dat hij het zegt dat ik het soms vergeet terug te zeggen
mijn vriendin zegt het eigenlijk nooit echt tegen mij, en ik ook eigenlijk zelden tegen haar..... Maar ik heb liever dat ze het maar 1x in haar leven zegt met volle overtuiging dan dat ze het te vaak zegt met minder gevoel
nee de mijne zegt het niet iedere dag! ja als ik zou zeggen uit mezelf ik hou van je dan zegt ie het natuurlijk wel terug maar uit zich zelf 2 a 3 x per week denk ik maar het hoeft niet iedere dag want nu blijft het iets speciaals en als ie het zegt nu krijg ik giga kriebeltjes door mijn lichaam in begin van onze relatie zeiden we het beiden 10x op een dag
Ik date nu precies 1 week En er is nog alleen gezegd "Ik vind je lief!" En dat is voor mij meer dan genoeg, als hij nu al over houden van zou spreken zou ik hard wegrennen.
Gemiddeld 2x per dag, moet wel zeggen dat hij altijd de initiatief nemer is in dit soort uitspraken! Ach, hij weet wel dat ik van hem hou
nooit. Wij zeggen altijd: You don't have to say you love me, just because you do. Dat hij van me houdt, merk ik aan een heleboel dingen en dat hangt bij mij niet aan een paar woorden...