Niet elke dag, maar vaak genoeg. Ik wil niet dat het een soort vna, hoe was je dag, spreuk word. Als ik het zeg, stroom ik ook over op dat moment van liefde... Niet zo van , paas me de aardappels, ik hou van je.
hij zegt het haast nooit.. Ik probeer het daarom ook niet meer zo vaak te zeggen..haha hij zegt net dat hij mij in gaat ruilen.. gekker moet het niet worden haha oh ja voor de kat nog wel haha
Hier ook elke dag als hij naar zijn werk gaat. En ik zeg het ook naar hem (maar dat is ontstaan uit een soort uit de hand gelopen bangheid van mijn kant: als ik het niet zeg, gebeurt er iets ergs) Gelukkig is dat nu wat minder. niet dat we het niet menen, maar ik ben wat rustiger geworden. Hij smst me wel vaak op moment dat hij weet dat ik het ontzettend druk heb op mijn werk, dat helpt me om die zware momenten door te komen. Dat vind ik pas echt lief.
Elke dag een paar keer.. als hij mij een kus komt brengen als hij de deur uit gaat, als hij thuis komt, als we in bed liggen, als hij het tegen zijn zoontje zegt ..enzenz
Wij zijn niet van die klefferds , dus als het 1x per jaar is is het veel. Maakt me ook niet uit, we zijn al 100 jaar samen ofzo en ik weet toch wel wat ik aan hem heb en hij aan mij!
ik bedenk me nu dat ik het altijd zeg en hij zegt het dan wel terug maar niet vaak uit zichzelf. Hmm ga er es wat meer op letten.
s'ochtends als hij naar z'n werk gaat s'avonds als we gaan slapen in smsjes en als ie belt groetjes veronique
volgens mij zeg ik het vaker tegen mijn man dan hij tegen mij. Wij zeggen tenminste elke dag wel tegen elkaar... wie net t eerste is! Hahahahahaha....