Hoe vaak zie jij je ouders/ schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak zien jullie je (schoon)ouders

1. Meerdere malen per week

2. 1x in de week

3. 1x in de twee weken

4. 1x in de maand

5. Bijna nooit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    1 keer in de 2 a 3 maanden mijn schoonouders
    Mijn ouders elke week wel een keer of 2 a 3.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    M'n moeder 1 keer in de 2 week soms ook wel meerdere keren per week verschilt een beetje.
    M'n schoonouders heb ik voor het laatst 2 jaar terug gezien. Die wonen in Sudan. M'n vriend is afgelopen jaar nog wel daarheen geweest. December hebben we een familiereunie in egypte :) dan kunnen ze eindelijk hun kleindochter in het echt bewonderen. Het is nu via foto's en webcam.

3. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    MIjn ouders mestal 1x per week en nu met het mooie weer fietsen we er nog wel even langs dus wat vaker
    mijn schoonouders haast niet alleen met verjaardagen (hebben geen intresse in hun zoon en kleindochter)

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn schoonouders zien ongeveer 1x per maand (Vaker hoeft ook niet, hehe)
    Mijn eigen ouders zien we iedere week, we eten daar meestal in de weekenden met z'n allen en ga vaak doordeweeks ook wel even langs.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn ouders zie ik gemiddeld 1x per 1,5 maand ongeveer, ze wonen 150 km bij ons vandaan en ik trek er dus een hele dag (soms 2) voor uit en aangezien ik om het weekend werk ben je zo weer een paar maand verder. Vind ik erg jammer overigens.
    Mijn schoonvader zie ik ook weinig, ook iets van 1x per maand of langer, die woont wel in de buurt maar vind alles nogal 'veel moeite' en als hij er is, is ie binnen een half uur weer vertrokken. Af en toe lopen we bij hem even binnen voor een bakkie.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij gaan meestal 1x per twee weken naar mijn ouders, of ze komen bij ons, soms wel vaker.. vandaag ben ik er ook weer een paar uurtjes geweest, omdat de tandarts waar ik heen moest 5min van ze vandaan zit.. ben daar 2uurtjes geweest.. mn schoonouders zijn gescheiden, zijn moeder komt regelmatig ff langs of wij bij haar.. mn schoonvader zie ik bijna nooit omdat hij net als mijn vriend steeds 2weken op zee zit en dan alleen in het weekend thuis is...

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Mijn moeder zie ik vrij vaak, denk gemiddeld 1 keer per 2 weken. Kan het erg goed vinden met mijn moeder sinds ik niet meer bij haar in huis woon:D
    Mijn vader zien we bijna nooit, hij woont op Aruba dus dat is een beetje ver. We proberen er wel elk jaar heen te gaan, en aangezien ik echt een vaderskindje ben vind ik het enorm moeilijk om mijn vader zo te moeten missen:(
    Mijn schoonouders zijn net als mijn ouders ook gescheiden. Schoonmoeder zien we bijna nooit, alleen met haar verjaardag. Vind ik niet erg, want ik vind haar niet aardig(en dat is nog zacht uitgedrukt), schoonvader woont vlakbij ons en die zien we dus vrij vaak, maar dan kort omdat we elkaar toevallig tegen komen. Echt op visite gaan we daar ook niet vaak.

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wij eten iedere woensdag standaart bij mijn ouders en ik ga vaak ook nog even zo aan.
    Mijn schoonouders zie ik vaak maar 1 x per week of alleen me schoonmoeder omdat we vaak bij mijn schoonzusje zitten en me schoonmoeder 2 huizen verder woont en iedere dag daar een paar keer een bakkie koffie komt doen

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Bijna elke dag! Ze wonen om de hoek, dus vaak komt ze langs of wij daar.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi
    bij mijn ouders gaan we veel vaker dan bij me schoonouders daar meestal met verjaardagen alleen

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra en ik blijven twee dagen in de week bij mijn schoonouders logeren, en we gaan één dag per week bij mijn ouders op bezoek. Ik vind schoonouders eigenlijk een vervelende uitdrukking (toch wel een negatieve connotatie, en ze zijn echt een tweede set ouders waar ik in sommige opzichten closer mee ben) en daarom noem ik mijn schoonouders ´s pa, en ´s moeder en mijn ouders papa en mama.

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dagelijks , ik ben alleen met mijn dochtertje en mijn moeder vind het onzin dat ik kook voor ons tweeen dus wij eten iedere dag bij mijn moeder als het even kan ... uitzonderingen daargelaten :) en als ik naar school moet of stage loop let zij op haar dus dan kom ik meestal als ik mijn dochtertje af zet nog even een kopje koffie drinken .. Denk dat als ik weer een relatie zou krijgen dat het dan wel minder word ( niet dat ik er niet graag kom hoor ) maar voor nu is dit prima ...

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ach ja dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik ze noem. In elk geval geen pa of ma. Maar gewoon bij de voornaam, al vind ik dat ook niet zo netjes, maar mijn man doet dat ook bij mijn ouders.

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    1 x in de maand simpel weg omdat het eene setje in brabant woont en het andere in friesland. En wij in het midden.
    We "zien" elkaar wel vaker op msn (heb mn moeder een paar jaar terug n laptop in dr maag gesplitst en ze heeft nu een eigen pctje aangeschaft met webcam en alles :D En mn schoonouders hebben een zoon in de ict dus die waren al voorzien op dat vlak.)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ouders elke dag bijna, schoonouders gemiddels 1x per maand (en das meer dan zat)

16. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Wij zien onze ouders de ene maand vaker dan de andere maand. Wij wonen zelf in Gelderland en onze ouders in Groningen. Mijn partner werkt om het weekend. En als we eens een weekend samen vrij zijn, is het wel eens fijn om een weekend "echt"samen te zijn. We proberen sowieso één keer in de maand wel bij elkaar langs te gaan. Sowieso straks als we zwanger zijn willen we dit vast houden, zodat als de kleine er is onze ouders hun kleinkind ook zien op groeien. En daarbij gaan we weekendjes weg etc. Dus, opzich zien we elkaar redelijk vaak! :D

Liefs, Sensa

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn schoonouders zie ik meestal 1 of 2x per week, maar het kan soms ook vaker zijn. Mijn schoonmoeder belt wel elke dag...

Mijn ouders zie ik momenteel iets vaker omdat mijn vader een arbeidsongeval heeft gehad en ik daardoor ook meer behoefte heb om ze te zien. Op zo'n momenten besef je weer hoe belangrijk je ouders voor je zijn...

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij minimaal 1 x in de week naar schoonouders en 1 x in de week naar mijn ouders.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn ouders elke dag, we wonen op hetzelfde terrein en hebben een zaak met zijn allen, dus logisch dat we elkaar elke dag zien, mijn schoonmoeder zie ik 1 keer per maand (soms een keer per 2 weken) en dat vind ik al teveel hahahahaa

20. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Mijn schoonouders wonen een paar huizen verder en we komen er regelmatig. Ook mijn ouders komen vaak naar ons want ze passen vaak op.

Deel Deze Pagina