mijn eigen moeder zien we 1x per week, eten bij haar mijn vader heel verschillend, maar wel 1x per maand minimaal mijn schoonmoeder 1/2x per half jaar mijn schoonvader ook zoiets iedereen woont apart en schoonouders allebei uur en uur en kwartier rijden en daar hebben we niet altijd zin in. mijn man kan wel goed met mijn ouders opschieten, ik minder met zijne, en ik vind het ook niet erg dat we ze zo weinig zien, al zou ik er wel wat aan doen als er straks kinderen zijn. anders kennen ze oma en opa niet eens.
Ik heb de poll ingevuld hoe vaak ik mijn eigen ouders zie. Dat is dus 1x per week ongeveer. Mijn schoonmoeder zie ik misschien 1x per 3 maanden en dat vind ik prima zo. Ze komt nooit naar ons toe, dus wij eigenlijk ook nauwelijks naar haar.
Ik zie mijn moeder zo'n 1 x per week, mijn vader zo'n 2x per maand ( wonen wel samen maar pa is veel weg). Mijn schoonouders zie ik zo'n 2 tot 3 x per week maar die wonen wat dichter bij dus daar wip je nogal eens snel langs.
Jammer dat je maar 1 keuze mag nemen Mijn schoonouders zien we 1 keer in de twee weken als het geen vakantie is want m'n schoonmoeder zit om het weekend in de nachtdienst. Mijn ouders zien we vrij weinig, maar dat is niet bij keuze, ze wonen hier namelijk 600 km vandaan. We gaan daar zo'n 2-3 keer per jaar heen en ze komen 1-2 keer per jaar hier, maar dan altijd voor minstens een week.
Mijn vader en moeder zie ik zo'n twee keer per week en we spreken elkaar een paar keer per dag over de telefoon. Mijn schoonouders een keer per jaar, omdat deze in het buitenland wonen. Soms nodigen we mijn schoonmoeder uit en dan blijft ze gelijk drie maanden.
Mijn ouders zie ik meerdere malen in de week. Soms komen zij lang en soms stop ik daar eens even na m'n werk... Echt heel leuk en niets moet! Mijn schoonouders zie ik 1 x per week als het niet andes kan, het mocht van mij best minder zijn... Mijn schoonmoeder moeit zich constant met ons leven en het is nooit goed genoeg. Mijn man moet ook altijd netjes geschoren zijn en sjieke kleren dragen. Niet evident, want wij zijn aan het verbouwen... Zij komen ook nooit langs (2 x sinds nieuwjaar) en het moet altijd als het HUN past en wij moeten onze hele planning daaraan schikken. Bijzonder vermoeiend mens trouwens met al haar roddels... Ik ben al bang voor de dag dat wij ooit kinderen gaan hebben, want dan zal ze ons nog meer opeisen vrees ik! Mijn schoonzus woont er tegenover en daar zit ze elke dag (!) zelfs ongevraagd zich te moeien (schoonzus wordt er gek van) en ze komt gewoon met haar sleutel binnen in de kasten snuiten!!! Gelukkig kan ze niet autorijden en wonen we te ver om te voet te komen Gelukkig zijn mijn ouders zo niet! Mijn papa komt mijn man trouwens geregeld helpen in het huis en er is altijd een ontspannen, gezellige sfeer.
ik heb gekozen voor 1 x in de 2 weken. mijn ouders zien we net iets meer dan mijn schoonouders. sinds mijn zoontje er is, zien we ze minder dan daarvoor... omdat wij het ook erg gezellig vinden om in het weekend of met zijn drieen of met vrienden te zijn... maar dit wordt ons niet in dank afgenomen