Een paar dagen geleden heb ik Extreme Flex (Shoesme) laarsjes gekocht. Precies de laarsjes die voor dit moment geschikt zouden zijn: ze zet haar eerste stapjes, loopt aan een handje hele stukken mee, maar legt ook nog wel eens lekker een stukje kruipend af. De reden waarom ik deze laarsjes heb gekocht, is dat ze buiten (straks als de sneeuw weg is) beter zijn dan de babylaarsjes van Aapie die we tot nu toe hadden. Ze kan er dan bijvoorbeeld lekker bij staan in de speeltuin zonder dat haar schoentjes vocht kunnen opnemen van de grond. Maar ik krijg ze niet/nauwelijks aan ... Het lukt niet om met haar wreef door de bocht te komen zeg maar. Iemand tips, advies of iets anders?
schoentjes kopen...klinkt stom maar ik krijg mijn dochter ook geen laarsjes aan. Ze heeft een hele hoge wreef en zal dus voorlopig gebonden zijn aan schoenen en dan nog is het zoeken. Dit waren de eerste schoentjes van mijn dochter, met geheel flexibele zool en zonder versteviging in de hak NIKE Sportschoenen - online bestellen! - babywalz
Mijn dochter kan ook geen laarzen aan ivm haar hoge wreef. Ook heeft ze erg brede voeten. De suède laarsjes van Bardossa met bont zijn wel erg flexibel en stretchen een beetje mee, dat zijn ook echt de enige laarsjes die ze wel aan kan! En anders schoentjes inderdaad.
@Minaa, bedoel je deze: bardossa? Ga me anders morgen sowieso maar even goed laten informeren bij een goede schoenenzaak, zou nl goed kunnen dat het aan een hoge wreef ligt (heb ik zelf ook nl)...
Meeste kindjes die net lopen hebben nog een hoge wreef, als ze wat meer en langer lopen 'zakt' dan vaak nog. Schoenen die je goed open kan houden werken dan vaak het best, dus bv heel flexibele slofjes waarbij je de hak 'weg kan vouwen' om zo de tenen en wreef er goed in te steken, of schoenen met een bandje met klittenband boven langs over de wreef, zodat de schoen echt ver open kan. Laarsjes zijn wat dat betreft een stuk lastiger...
Bedankt voor jullie info. Wat raar dan eigenlijk dat er geen laarsjes met vetersluiting gemaakt worden...!!!
9 van de 10 baby's/dreumessen hebben een hoge wreef doordat er veel babyvet zit.Laarsjes zijn daardoor niet bijzonder geschikt voor een baby voetje.
En in de winkel kreeg je ze wel goed aan? Snap niet waarom ze je dan niet iets anders geadviseerd hebben.